Track days 2009. Wie gaat waar naartoe....
Ik ga daar met niemand de strijd aan en laat netjes een gat vallen..
D
an is het goed te doen..
De foto's zijn ook niet van de sportklasse.. de basis klasse moet je wegblijven... in de sportklasse komt je 911-en, altijd dezelfde RS6 en die 456 GT met donkere ramen tegen en Impreza's over het algemeen jongens die wel weten wat ze doen...
D
an is het goed te doen..
De foto's zijn ook niet van de sportklasse.. de basis klasse moet je wegblijven... in de sportklasse komt je 911-en, altijd dezelfde RS6 en die 456 GT met donkere ramen tegen en Impreza's over het algemeen jongens die wel weten wat ze doen...
sportklasse ziet er niet heel veel beter uit:
http://nl.youtube.com/watch?v=lFIhXObVbn8
http://nl.youtube.com/watch?v=lFIhXObVbn8
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Over het algemeen wel, maar ik heb het wel gezien daar. In de sportklasse 3 dik de Kuhmo door vond ik toen net de druppel (met ja, een 911 cup-auto die nog even binnendoor stak...Super7 schreef:Ik ga daar met niemand de strijd aan en laat netjes een gat vallen..
D
an is het goed te doen..
Maargoed, iedereen moet doen waar hij zin in heeft

@Herman: Jij hebt toch ook zo'n Lotus-on-Track wel-verzekerd verzekering? Die heb ik vorig jaar ook afgesloten.
Vorig weekend met o.a. allen en Maik over inschrijven gehad, maar ik had nog iets wat ik deze week moest afwachten om te kijken of ik wel kon gaan inschrijven. Blijkt nu dat een heleboel al vol is bij LoT. Komt door al die Speedster natuurlijk
Ga eens even kijken wat nog open is en waar ik tijd voor kan inplannen 
Edit: In ieder geval nu ingepland voor Croix-en-Ternois voor Friday 27 March
Vorig weekend met o.a. allen en Maik over inschrijven gehad, maar ik had nog iets wat ik deze week moest afwachten om te kijken of ik wel kon gaan inschrijven. Blijkt nu dat een heleboel al vol is bij LoT. Komt door al die Speedster natuurlijk

Edit: In ieder geval nu ingepland voor Croix-en-Ternois voor Friday 27 March

Met Paul Golding heb ik laatst contact gehad over de DVD van LoT van vorig jaar. Met de 2e was een probleem, namelijk geen geluid voor Cadwell Park. Is allemaal opgelost. Ik zal hem gelijk even een mailtje sturen voor Abbeville.Maik schreef:Steef, gewoon even goed kennis maken met Paul Golding van LoT terplekke, en wie weet is er dan een kansje dat je de dag erna ook gewoon "stiekem" mee kan doenWie weet....
Goed dat je meegaat voor in ieder geval 1 dag
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat is ons nog niet bekend.
Deze worden getipt op de LoT site:
the following are very close to the circuit:
LE ROYAL HOTEL
68, rue d'Hesdin
62130 SAINT POL SUR TERNOISE
Tel: 03.21.47.75.75 - Fax: 03.21.47.75.76
LE LION D'OR Hotel
74, rue d'Hesdin
Tel: 03.21.03.10.44 - Fax: 03.21.41.47.87
LE RELAIS FLEURI
Gute Rual
11, rte Naional
62270 Nuncq-Hautecote
Tel: 03.21.41.00.98
Je zou natuurlijk nog eens zo'n heel snelle reply van Paul kunnen uitlokken...
Deze worden getipt op de LoT site:
the following are very close to the circuit:
LE ROYAL HOTEL
68, rue d'Hesdin
Tel: 03.21.47.75.75 - Fax: 03.21.47.75.76
LE LION D'OR Hotel
74, rue d'Hesdin
Tel: 03.21.03.10.44 - Fax: 03.21.41.47.87
LE RELAIS FLEURI
Gute Rual
11, rte Naional
62270 Nuncq-Hautecote
Tel: 03.21.41.00.98
Je zou natuurlijk nog eens zo'n heel snelle reply van Paul kunnen uitlokken...

@Dominique: Ik zal eens kijken
Maar ik begrijp dat jullie meegaan met wat door LoT georganiseerd wordt? Ik heb namelijk geen arrangement geboekt, omdat ik alleen maar voor Croix-en-Ternois kon inschrijven. Mijn idee was dus om zelf een reservering te doen. Beter nu om dat dan ook via Paul te regelen zodat iedereen een beetje bij elkaar in de buurt zit.