Voorpret topic Croix-en-Ternois/Abbeville 27/28 maart
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
BELANGRIJK (denk ik):
Ik heb contact proberen te maken met het hotel. Het hele weekend een antwoordapparaat waarvan ik niet weet of het Turks of Marokkaans is terwijl het toch echt Frans moet zijn. Ligt aan mij. M'n email is direct gericht aan de eigenaar. Tot nu toe geen reactie, echter:
Heb ook contact met Paul van LOT. Ik heb de lijst daarom zoals hij me nu bekend was doorgegeven en nogmaals doorgemailed naar het hotel. Indien ik woensdag geen reactie van het hotel heb, gaat Paul het voor me regelen. Voor diegenen die geen datum hebben opgegeven maar dat wel zouden willen, kan ik het tzt wel proberen bij te boeken, maar voor nu wil ik eerst de opgegeven mensen aan een bed helpen. Hopende op begrip van diegene die dit te laat hebben gelezen:!:
De lijst is daarom:
1. Herman => 26 maart / 28 maart
2. Dominique => 26 maart / 28 maart
3. Allen => 26 maart
4. Piet => 26 Maart / 28 Maart
5. Maarten => 26 maart
6. grijze duif => 26Maart / 28Maart (z'n kleine ventje wil een ledikant op 27 maart)
7. Maik => 26Maart / 28Maart!!!!!!!!!!!!!
9. Pascal 26 Maart / 28 Maart
10.Alain 26 Maart
13. Stéphane => 26 maart
17. Hans GP + dinnetje => 26 maart
Ik heb contact proberen te maken met het hotel. Het hele weekend een antwoordapparaat waarvan ik niet weet of het Turks of Marokkaans is terwijl het toch echt Frans moet zijn. Ligt aan mij. M'n email is direct gericht aan de eigenaar. Tot nu toe geen reactie, echter:
Heb ook contact met Paul van LOT. Ik heb de lijst daarom zoals hij me nu bekend was doorgegeven en nogmaals doorgemailed naar het hotel. Indien ik woensdag geen reactie van het hotel heb, gaat Paul het voor me regelen. Voor diegenen die geen datum hebben opgegeven maar dat wel zouden willen, kan ik het tzt wel proberen bij te boeken, maar voor nu wil ik eerst de opgegeven mensen aan een bed helpen. Hopende op begrip van diegene die dit te laat hebben gelezen:!:
De lijst is daarom:
1. Herman => 26 maart / 28 maart
2. Dominique => 26 maart / 28 maart
3. Allen => 26 maart
4. Piet => 26 Maart / 28 Maart
5. Maarten => 26 maart
6. grijze duif => 26Maart / 28Maart (z'n kleine ventje wil een ledikant op 27 maart)
7. Maik => 26Maart / 28Maart!!!!!!!!!!!!!
9. Pascal 26 Maart / 28 Maart
10.Alain 26 Maart
13. Stéphane => 26 maart
17. Hans GP + dinnetje => 26 maart
Bedankt Allenallen schreef:Ik heb gezegd dat we via Lotus On Track kwamen. Wat Pascal ermee doet is een tweede. Wees nou maar gewoon blij dat we de laatste bedden hebben gekregen. 1 Persoon extra vandaag en ik had iemand teleur moeten stellen. Alain heeft zich dus letterlijk op het randje aangemeld.
Ik zag het nog net op tijd eigenijk, Ik ben niet elke dag op internet

Nu nog hopen dat mijn auto op tijd klaar is.
De Speedster staat bij Klaasen motors voor nieuwe turbo + chargecooler + pro alloy radiator.
Ik kijk er echt naar uit om iedereen terug te zien en een paar rondjes te tuffen over de baan.