MINI MEETING BELGIE !
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
mini meeting België
Belgisch weerbericht van gisterenavond geeft voor a.s. zondag nog altijd droog zonnig weer, met een iets frissere temperatuur van 15 à 16 graden. YES
En met die superbe verwarming in onze Speedster mag dat laatste geen probleem zijn

En met die superbe verwarming in onze Speedster mag dat laatste geen probleem zijn

A thing of beauty is a joy forever!
Weerbericht Belgie ;
http://www.meteoonline.be/bebereif.htm
klik Antwerpen of Gent aan ( Grembergen lig er tussen in )
dit komt zeker dik in orde
groet ,
JPSPEEDY
http://www.meteoonline.be/bebereif.htm
klik Antwerpen of Gent aan ( Grembergen lig er tussen in )
dit komt zeker dik in orde

groet ,
JPSPEEDY
Het zal er om spannen, of ik de speedster op tijd klaar heb voor zondag
Moet achteraf een beetje meer aangebeuren. Bijv, er moet ivm de ruimte ,een afblaas ventiel gemonteerd worden, en de uitlaat móet worden veranderd.
Dit allemaal ivm de turbo ,die totaal anders uitpakt qua afmeting.Dus alles moet pas gemaakt worden.

Dit allemaal ivm de turbo ,die totaal anders uitpakt qua afmeting.Dus alles moet pas gemaakt worden.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Pipo
mini meeting België
Ik zou met 2 vrienden afspreken aan volgend punt:
- Op de E17 Antwerpen>Gent neem afrit 16 (Kruibeke-Melsele, ca 4 km voorbij Kennedytunnel.
- aan einde afrit ga rechts richting Melsele
- ca 300 mt verder op de linkerkant zie je een hele grote dierenzaak KRIKO met een grote parking ervoor.
- Daar verzamelen vanaf 11h15 om dan tegen 11h30 door te rijden.
ipv nog 20 min. autostrade te volgen lijkt me leuker het parcours dan te vervolgen via de N70 tot in Lokeren, alwaar we dan de N47 nemen richting Dendermonde tot aan ons eindpunt. (eta 12h10)
Laat me eens weten of je iets in dit plan ziet.
Pipo
- Op de E17 Antwerpen>Gent neem afrit 16 (Kruibeke-Melsele, ca 4 km voorbij Kennedytunnel.
- ca 300 mt verder op de linkerkant zie je een hele grote dierenzaak KRIKO met een grote parking ervoor.
ipv nog 20 min. autostrade te volgen lijkt me leuker het parcours dan te vervolgen via de N70 tot in Lokeren, alwaar we dan de N47 nemen richting Dendermonde tot aan ons eindpunt. (eta 12h10)
Pipo
Laatst gewijzigd door Pipo op 13 okt 2005 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: mini meeting België
Inderdaad een leuk idee om bij Antwerpen af te spreken en binnendoor naar de eindbestemming te gaan.Pipo schreef:Ik zou met 2 vrienden afspreken aan volgend punt:
- ca 300 mt verder op de linkerkant zie je een hele grote dierenzaak CRICO met een grote parking ervoor.
Pipo
Een aantal Hollanders verzamelen in Hazeldonk. Volgende eindstop bij de dierenzaak lijkt mij ok (kan Jans gelijk hooi voor zijn konijn kopen)
Lotus Elise S2
Met zulke

Je kan mij bijschrijven als nummer 22 (?!), dan zijn de 2 elftallen kompleet

@jans: denk je dat het je lukt de BK op tijd gereed te krijgen?
Zou mooi zijn, kunnen we wellicht een stuk samen oprijden richting Hazeldonk

gr. Bassie
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Re: mini meeting België
Ik kom daar heen, tot Zondag.Pipo schreef:Ik zou met 2 vrienden afspreken aan volgend punt:
- ca 300 mt verder op de linkerkant zie je een hele grote dierenzaak CRICO met een grote parking ervoor.
Pipo
- Pipo
mini meeting België
Er is tussen de Kennedytunnel en afrit 16 geen benzinestation. Wel een 5-tal km voorbij die afrit. Maar dan moet je wel de autostrade blijven volgen. Indien de meerderheid dat wil, kunnen we dat nog altijd doen.Pascal schreef:Moet toch kunnen eerste stop pomp na kenny.tunnel en daarna richting pipo`s stop.
Maar als je de afrit neemt naar het verzamelpunt, kom je 100mt verder op je rechterkant al een TOTAL-station tegen. Daar het zondag is, is de kassa gesloten en kan je enkel met een Bancontact-kaart betalen.
Buiten dat tankstation, komen we op de N70 nog minstens 10 tankstations tegen. Dus benzine vinden zal geen probleem zijn.
Laatst gewijzigd door Pipo op 13 okt 2005 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon