Heb hem net geplaatst! Eerst die van Opel verwijderen wat heel vlot gaat. Even een schroevedraaier eronder en zachtjes omhoog krikken.
MAAR... de ondergrond waar de nieuwe sticker moet komen staat wat bol, wat maakt dat je een (lelijke) rand krijgt als j'hem zo zou plakken...
Een eenvoudige oplossing is om het overtollige materiaal op het stuur weg te frezen met een Dremel. Nu zit de nieuwe sticker perfekt, nl iets ingezonken!
Maar als je dat doet H-J, dan ligt die sticker er toch wat "bovenop". Ik heb je dubbelzijdige tape eraf gepulkt en met wat bisonkit de sticker zo op het kunststof geplakt. Dat scheelt alweer een millimetertje.
Ik zei toch dat je niet dubbelzijdig tape moest plakken, wij weten het altijd weer beter
Maik schreef:Maar als je dat doet H-J, dan ligt die sticker er toch wat "bovenop". Ik heb je dubbelzijdige tape eraf gepulkt en met wat bisonkit de sticker zo op het kunststof geplakt. Dat scheelt alweer een millimetertje.
Ik zei toch dat je niet dubbelzijdig tape moest plakken, wij weten het altijd weer beter
Ja waar komen die vandaan...... Hebben we hier een koopje (kijk in de shop). De foto van Moto-Concept is niet mooi. Waarschijnlijk hebben ze het logo op het originele embleem geplakt.
Wel grappig toch H-J? En toch ook een beetje een kroon op jouw werk, zij vinden de sticker schijnbaar zo mooi dat ze er 13 euro voor durven te vragen, dus je hebt goed werk geleverd