Zandvoort 2006 Part II
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Zandvoort 2006 Part II
Hierbij een nieuwe topic over Zandvoort 2006.
Ik dat we deze ronde de keuze moeten maken voor Zandvoort, volgende keer nemen we een andere locatie.
Het programma is als volgt:
1. Zithouding achter het stuur
2. Verkenningsronden/meerijden van de instructeur
3. Bochtentechniek/ideale lijn/rempunt bepalen
4. Formatierijden
5. Remproef
Er wordt rekening gehouden met onze wensen en het zal geen truttige dag worden.
Kosten € 135,- pp exclusief verzekering
Verzekering € 25,- voor een 2.2 tot € 40,- voor een Turbo.
We moeten alleen een keuze maken over een uur vrij rijden. Dit kost € 1.025,- extra. Bij 15 deelnemers dus € 70,- extra. Dit is zonder verzekering. Graag hieronder op de lijst vermelden of je mee vrij wilt rijden.
Ik neem aan dat onderstaande lijst nog klopt, we hebben minimaal 15 deelnemers nodig....
1. Hendrik-Jan wel vrij rijden
2. Stefan (stef666)
3. Stephan (SteV6)
4. Rene
5. Yvo
6. Piet
7. Nielsvdk
8. (Steven)Flappy is ook van de partij
9. Paul
10. Maarten
11. Wilbert
Ik dat we deze ronde de keuze moeten maken voor Zandvoort, volgende keer nemen we een andere locatie.
Het programma is als volgt:
1. Zithouding achter het stuur
2. Verkenningsronden/meerijden van de instructeur
3. Bochtentechniek/ideale lijn/rempunt bepalen
4. Formatierijden
5. Remproef
Er wordt rekening gehouden met onze wensen en het zal geen truttige dag worden.
Kosten € 135,- pp exclusief verzekering
Verzekering € 25,- voor een 2.2 tot € 40,- voor een Turbo.
We moeten alleen een keuze maken over een uur vrij rijden. Dit kost € 1.025,- extra. Bij 15 deelnemers dus € 70,- extra. Dit is zonder verzekering. Graag hieronder op de lijst vermelden of je mee vrij wilt rijden.
Ik neem aan dat onderstaande lijst nog klopt, we hebben minimaal 15 deelnemers nodig....
1. Hendrik-Jan wel vrij rijden
2. Stefan (stef666)
3. Stephan (SteV6)
4. Rene
5. Yvo
6. Piet
7. Nielsvdk
8. (Steven)Flappy is ook van de partij
9. Paul
10. Maarten
11. Wilbert
Lotus Elise S2
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
hmmm, H-J, weet je toevallig hoelang onderdeel nummer 2 en 3 gaan duren? Als dat al vrij lang is, zonder lang te hoeven wachten tussendoor, hoeft van mij misschien die uur vrij rijden niet. Ik vind het een beetje veel $$$ voor een uur vrij rijden, waarvan je misschien maar echt een half uur gebruikt (de rest om weer even uit te puffen
).
Ik betaal liever een andere keer 160euro voor een hele dag vrij rijden (op Zandvoort of een ander circuit), dan 70euro voor een uurtje.
Sorry voor de extra vragen weer

Ik betaal liever een andere keer 160euro voor een hele dag vrij rijden (op Zandvoort of een ander circuit), dan 70euro voor een uurtje.
Sorry voor de extra vragen weer


- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
No problem Maik.Maik schreef:hmmm, H-J, weet je toevallig hoelang onderdeel nummer 2 en 3 gaan duren? Als dat al vrij lang is, zonder lang te hoeven wachten tussendoor, hoeft van mij misschien die uur vrij rijden niet. Ik vind het een beetje veel $$$ voor een uur vrij rijden, waarvan je misschien maar echt een half uur gebruikt (de rest om weer even uit te puffen).
Ik betaal liever een andere keer 160euro voor een hele dag vrij rijden (op Zandvoort of een ander circuit), dan 70euro voor een uurtje.
Sorry voor de extra vragen weer
Het meerijden van de instructeur gaat in één rij achter elkaar aan. De ene keer zit je zonder instructeur, de andere keer met. Je zal dus veel tijd op het circuit doorbrengen. De snelheid op het circuit ligt vrij hoog.
Achter elkaar aanrijden is verplicht ivm de verzekering.
Hoe lang het precies gaat duren weet ik niet. Je hebt in ieder geval voldoende tijd om alles wat je leert in praktijk te brengen.
Lotus Elise S2
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Dat vindt ik dus weer niks, als ik ergens een pokke hekel aan heb is in een treintje achter elkaar aan rijden. Het enigste dat je dan zit te doen is uit kijken dat je of niet te ver achter op raakt en dat je niet op je voorganger knalt.
Maar goed ik bekijk het over het geheel er zit tenslote altijd iets tussen wat je minder vindt.
Maar goed ik bekijk het over het geheel er zit tenslote altijd iets tussen wat je minder vindt.

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Dan moeten we zorgen dat de groepjes klein zijn. Dat we bv met 5 auto's tegelijk de baan op gaan. Alles is bespreekbaar. Ik denk ook dat de Turbo van Jans iets sneller over de baan kan dan de standaard 2.2 van mij. Wellicht een aparte groep met Turbo en SC?piet schreef:Dat vindt ik dus weer niks, als ik ergens een pokke hekel aan heb is in een treintje achter elkaar aan rijden. Het enigste dat je dan zit te doen is uit kijken dat je of niet te ver achter op raakt en dat je niet op je voorganger knalt.
Maar goed ik bekijk het over het geheel er zit tenslote altijd iets tussen wat je minder vindt.
Lotus Elise S2
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Hallo H.J.
Wat betreft het vrij rijden, dat is inderdaad wat aan de dure kant,
wat mij betreft en hoeft dus niet zonodig van mij.
Als het echter alleen op mijn stem aankomt om de 15 te halen, doe
ik uiteraard niet kinderachtig en doe ik wel mee
De rest van het programma lijkt me wel interessant en ik ga dan ook zeker mee.
Nu nog een dag afspreken dat we allemaal kunnen, maar dat kunnen
we misschien over 2 weken afstemmen.
Groeten,
Paul.
Wat betreft het vrij rijden, dat is inderdaad wat aan de dure kant,
wat mij betreft en hoeft dus niet zonodig van mij.
Als het echter alleen op mijn stem aankomt om de 15 te halen, doe
ik uiteraard niet kinderachtig en doe ik wel mee

De rest van het programma lijkt me wel interessant en ik ga dan ook zeker mee.

Nu nog een dag afspreken dat we allemaal kunnen, maar dat kunnen
we misschien over 2 weken afstemmen.
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Wat mij betreft prima maar zonder vrij rijden... daar wacht ik wel even mee, ik gebruik die centen dan liever voor een trackday met LoT (komen ook weer Zandvoort in 2006 
Oh.. en om helemaal goed te zitten is het op zich wel lekker om zo snel mogelijk een vaste datum te hebben, mijn agenda voor de weekenden in 2006 begint al aardig vol te lopen..

Oh.. en om helemaal goed te zitten is het op zich wel lekker om zo snel mogelijk een vaste datum te hebben, mijn agenda voor de weekenden in 2006 begint al aardig vol te lopen..
- blue speedster
- Lid
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 04 dec 2004 14:16
- Locatie: gelderland
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Heb jij wel een cursus zoals deze nodig dan Yvo? Volgens mij ga je alleen meedoen om Stevenflappy even te laten zien hoe snel een elise isYvoTuk schreef:Wat mij betreft prima maar zonder vrij rijden... daar wacht ik wel even mee, ik gebruik die centen dan liever voor een trackday met LoT (komen ook weer Zandvoort in 2006
Oh.. en om helemaal goed te zitten is het op zich wel lekker om zo snel mogelijk een vaste datum te hebben, mijn agenda voor de weekenden in 2006 begint al aardig vol te lopen..


Wel leuk om er een elise bij te hebben!

Ik zal als niemand er problemen mee heeft Folkert met de VM77 ook weer even vragen of hij er ook zin in heeft, kan hij gelijk zijn nieuwe Intrax onderstelletje even goed testen


- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo