Mezelf ook even voorstellen
Geplaatst: 03 dec 2004 9:39
Hoi speedster vrienden,
Ik ben Maarten en heb samen met Piet en Peter (van Opel centrum Oosterhout) de eerste Speedster meeting in Nederland georganiseerd op 27 Nov 2004. Dat was een groot succes.
Ik kende Piet nog van een Alpenrit die ik in 2003 voor de Subaru club had georganiseerd, Piet en Hans reden toen mee op de zware (3600 km, 45 van de mooiste Alpenpassen in 1 week) maar fantastiche mooie route.
Ik heb in Juni 2004 mijn mandarin (oranje) Speedster 2.2 (#1840) gekocht en er sinds dien al ruim 20.000 KM mee gereden. En dat alleen in mijn vrije tijd omdat ik werk in Zweden (Volvo cars) en mijn Speedster in NL staat.
Maarten
Kleine update:
dmv compressor, intercooler ombouw van HiTec nu: 300 Nm, 245 pk (+15 kg) (+ klepdeksel antraciet gespoten)
Verdere modificaties:
ruitewisserarm van Elise S2 (-115 gr)
kleine binnenspiegel van Pascal (-172 gr)
deurvangpennen van RVS (+8 gr)
zwarte alu boutjes tankdop (-27 gr)
middentunnel zwart gespoten (+xx? gr)
orgineel alarm laten vervangen door klasse 3 cobra alarm (??)
Radio vervangen door een met CD wisselaar van Panasonic
Speaker montage verstevigd en beter geisoleerd
Speakers vervangen door een composet van em-phaser met erg lichte en krachtige neodium magneet (schrijf je dat zo)
Binnen kort: alu stuurnaaf verlenging van 25mm
Ik ben Maarten en heb samen met Piet en Peter (van Opel centrum Oosterhout) de eerste Speedster meeting in Nederland georganiseerd op 27 Nov 2004. Dat was een groot succes.
Ik kende Piet nog van een Alpenrit die ik in 2003 voor de Subaru club had georganiseerd, Piet en Hans reden toen mee op de zware (3600 km, 45 van de mooiste Alpenpassen in 1 week) maar fantastiche mooie route.
Ik heb in Juni 2004 mijn mandarin (oranje) Speedster 2.2 (#1840) gekocht en er sinds dien al ruim 20.000 KM mee gereden. En dat alleen in mijn vrije tijd omdat ik werk in Zweden (Volvo cars) en mijn Speedster in NL staat.
Maarten
Kleine update:
dmv compressor, intercooler ombouw van HiTec nu: 300 Nm, 245 pk (+15 kg) (+ klepdeksel antraciet gespoten)
Verdere modificaties:
ruitewisserarm van Elise S2 (-115 gr)
kleine binnenspiegel van Pascal (-172 gr)
deurvangpennen van RVS (+8 gr)
zwarte alu boutjes tankdop (-27 gr)
middentunnel zwart gespoten (+xx? gr)
orgineel alarm laten vervangen door klasse 3 cobra alarm (??)
Radio vervangen door een met CD wisselaar van Panasonic
Speaker montage verstevigd en beter geisoleerd
Speakers vervangen door een composet van em-phaser met erg lichte en krachtige neodium magneet (schrijf je dat zo)
Binnen kort: alu stuurnaaf verlenging van 25mm