nieuw belgisch lid..

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

nieuw belgisch lid..

Bericht door bAAx »

hallo mensen... en beste groeten uit Gent!

ben 33 en sinds een maandje trotse bezitter van de zwarte 2.2 n° 1126 met softtop, matjes (oops :p, wel lekker.. cue pipe and slippers) en passagiersvoetsteun, mistlampen en standaard radioset-up .. tweedehands aangekocht met flink wat km op de teller (67000) maar in zeer mooie staat zoals jullie hieronder zien :) motorblok, remmen, koppeling, aandrijving, bak en stuur voelen nog zeer fris aan, en dat is misschien maar goed ook want het is mn enige wagen :) enige minpunt zijn de beige lederen "sofas".. die had ik eerder graag grijs stof gezien... wil er misschien iemand ruilen? :)

verder denk ik quasi niets te wijzigen aan de wagen, het is tenslotte, wat mij betreft, standaard al een piekfijn machientje... maar misschien verandert mijn mening als ik bij gelegenheid eens de gesloten omloop opzoek (was initieel niet de bedoeling... daar dient mn motorfietsje voor ;), maar het rijdt nu eenmaal zoooo lekker 'op tempo' dat ik waarsch. niet ga kunnen weerstaan :) ). Er liggen alvast wèl enkele rij-opleidingen in het verschiet, à la Mark Verbooms prodrive/andrew walsh ervaringen.. in de filosofie dat er aan mezelf wellicht meer te sleutelen valt dan aan de wagen :) nu eerstkomend bvb (28-29-30/01/05), de peugeot school voor automobielbeheersing... 3 dagen op francorchamps.. meer info HIER

Mocht er verder in de toekomst interesse bestaan voor bvb een speedstertocht door de Belgische ardennen (cfrt. wellicht de luxemburgtocht waar hier op het forum soms sprake van is), dan zou ik daar wàt graag aan meewerken ;) :)

Axel
Bijlagen
DSC02532.JPG
DSC02532.JPG (83.79 KiB) 1705 keer bekeken
Gebruikersavatar
John
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 dec 2004 14:50
Locatie: België

Bericht door John »

Zwart is ook min favoriete kleur voor de Speedster. Tot nu vooral veel zilveren exemplaren gezien op de tweedehandsmarkt. Heb je de Speedster in België of Duitsland gekocht?
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

Bericht door bAAx »

gekocht in belgië, bij een opel dealer, dus met nog een jaar quality-car garantie.. heeft ie gelukkig blijkbaar niet nodig :) -fingers crossed
Plaats reactie