Alcantara-leer klus zaterdag

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

We (ik) hebben er zin an hoor Wilbert!
De verjaardag gaat helemaal niet door blijkt :) , dus kom ik jullie lekker vervelen. Wel moet ik om iets van half 3 weg... maar dan zorg ik wel dat ik klaar ben :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Tijd genoeg!!!! :shock: Groet
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

ach... ik zie het ruim he, komt het zaterdag niet af, dan komt het wel een andere keer. En als ik eenmaal zie en zelf ervaar hoe het moet, dan kom ik zelf thuis ook een heel eind. En jij woont gelukkig maar 20min bij mij vandaan, en ik krijg afkickverschijnselen van cola! :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1092
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Bericht door paul »

Wilbert schreef:
En Paulus zal ik die leren hoes vast snijden voor je...
Lijkt me een goed plan Wilbert,...... Jij hebt daar meer ervaring in
dan ik :wink:

Stikken mag trouwens ook wel meteen, want daar ben ik helemaal niet
goed in... (naaien wel trouwens, voor de bijdehandjes onder ons 8) :P

Ik zal zaterdag ter plaatse bekijken wat ik op de deurpanelen ga
plakken. Zal wel edelvlies worden, anders wordt alles leer, maar hangt
wel van de kleur van dat spul af.

Ik heb trouwens voor de tunnel een "Schaltkulisse"besteld, maar ik denk
dat ik die niet vòòr zaterdag binnen ga krijgen :?

Ik heb er veel zin in, zaterdag :thumbsup:

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

De deurpanelen heb ik met beleid uitgesloopt zoals Maik dat zou zeggen. Was een spannende klus, maar het is me gelukt. Alle pluggen zijn nog heel en 1 schroef heb ik moeten uitboren omdat de moer los zat in de deur. De schroef deed dienst als borging van het lederen paneel aan de bestuurderszijde.

Ik begin me zo langzamer hand af te vragen of de dealer misschien speciaal gereedschap heeft om die plastic pluggen snel en zonder onbedoelde schade los te krijgen :roll: .

Morgen ga ik aan het dashboard-demonteren beginnen. Ervaringsdeskundigen worden van harte uitgenodigd om voor die tijd nog even hun verhaal te doen hier in dit topic. Ik ben in ieder geval van plan er een fotoreportage van te schieten voor een DIY-handleiding.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

route naar het geluk

Bericht door linne150 »

Klus zaterdag:Vanuit Utrecht afslag Zoetermeer rechts aanhouden uiterst rechts voorsorteren.Rechts af en DIREKT rechts af afrit Siemens onderaan links af en doorrijden 2e stoplicht rechts af Fokkerstraat dan eerste links Plesmanstraat 14 zo`n 500 mtr van de grote weg dus dat moet lukken.Vanuit Den Haag 2e afslg Zoetermeer Links af en over de a12 direkt rechts afrit Siemens vervolgens zie boven.Ik ga zaterdag intresse peilen of er intr is voor een kant en klaar bekleding schakel tunnel.Eenvoudig te monteren.Groet.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Leuke puzzeltocht heb je uitgezet Wilbert! Dat wordt vroeg van huis vertrekken.... :wink:

Ik denk dat je wel wat lerenschakelpookcoulissetunnelbakbekledingsetjes kan slijten hier. Kost wel wat natuurlijk, maar dan heb je ook wat :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

JIJ WEET WAAR HET IS!!!!!!!
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Wilbert,

Goed nieuws en slecht nieuws...
goed: heb een hardtop gescoord op ebay. :wink:
slecht: ik kan hem alleen zaterdag halen ivm overvolle agenda... :( damn, een afzegging dus.

Allemaal voor zaterdag: heel veel plezier!!
Ik hoop dat er nog een 'doe-ut-seluf' -dagje deel 2 komt....

ps. als de middenconsole lijkt op die van Venicenl uit het 'korte schakelpookje' draadje, dan ben ik wel geinterreseerd... zelf doen is wel leuker, maar ik vraag mij af of je het dan zo netjes krijgt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525
Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide

Bericht door Pascal »

Hoi Wilbert, Leuk doe het zelf dagje heb je opgezet.

Zonde dat ik het zo laat heb gezien had er heel graag bij geweest, daar ik een buffel midden tunnel wel zie zitten.

Jongens veel plezier zaterdag.

Gr. Pascal
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Het weer

Bericht door linne150 »

Ik heb vandaag het dashbord opgehaald bij v.d.Burg en de Speedster laten staan het is morgen toch bud weer,en wat je nat maakt rot dus ze staat mij best zo.MAARRRRR ik heb het dash bekleed en dat is MOOIIIII weet zeker dat er morgen veel lachende gezichten het pand verlaten.En schrijf je in op een cursus ``hoe om te gaan met jaloezie``want o wat is het mooi,en we doen het lekker voor niemand meer :P :P :P :P :P Groet. Mark=Dash grijs . Stephan =Dash +deur panelen grijs. Maik Hoofdsteun zwart panelen rood? Paul= Schakel tunnel zwart leer (is reeds klaar) Deur panelen grijs.Jans=dash??? Martin=hoesje voor zijn aansteker.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Potdomme Wilbert! Dat wordt me een dagje wel morgen! Alle voorbereidingen zien er TOP uit!
En is er nog 2 vierkante meter alcantara per ongeluk over mijn dash? Ik ben bang dat anders overduidelijk gaat blijken dat ik nog niet zo'n haagsuh jaloesiecursus gedaan heb (m.a.w. dat ik onder bedreiging van messen en de beroemde honkbalknuppel iemand anders z'n dash afhandig moet gaan maken....).

:)
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Om 9 .00 uur zijn we bij je wilbert 8) dash zwart, en op Maik doen we niets op uit :lol:
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

sloopuhhhh

Bericht door linne150 »

Maikiiii Dat ding eruit halen lijkt mij niet van` dat doe ik even`maar jij rekent op Mark en Stephan voor de broodnodige hersenen :wink: Maar als het lukt!!!! Alcantara genoeg en het bekleden zo`n 1,5 uur.Maar jij wil als enige weer 3 onderdelen bekleed hebben.Echt een gretige Leienaar. O ja die startknop hebben ze ook geinig gedaan lekker makkelijk los te maken :lol: Het was van de week wel een gezellige whisky- booreilanden - ferry- banden- velgen mini-meeting.Groet
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Deze jongen wenst dan wel compensatie voor de geleverde intellectuele bijdrage. Want mijn god wat een kl*tekarwei was het vandaag ... ben bijna zover. Alles moest los, tot en met de Stack (en dus de airbag ...)

Dus Maik, als jij je dashboard los wil halen prima, maar zorg dat je dan de volgende gereedschappen bij je hebt:

- smal en iets breder plamuurmes
- Phillips 2 schroevendraaier
- steeksleutel 10 en tape of 2 blokjes hout
- dopsleutel 10, verlengstuk en ratel
- doosjes of zakjes om alle schroeven te bewaren
- vergoeding voor mij en Mark

@ Wilbert,

Volgens mij had ik zwarte Alcantara besteld voor het dashboard en de deurpanelen en lichtgrijs voor de inzetstukken in de deurpanelen!

Dus ik hoop dat daar niets mis is gegaan, in ieder geval tot morgen.

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie