He wat gebeurt daar?
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
De Skyline R34 GTR Z-Tune, Valt iets buiten het budget (€75.000,= excl BPM B.T.W.)Marcel schreef:Hahahaha
mooie auto voor naast de speedster komop zeg die wagens zijn echt niet mooi te noemen, okee ze rijden geweldig
Maar je had toch nog een subaru of is die al weg
Ga dan gelijk voor het echte werk 500 pk's...
En ik weet hoe zo'n hok rijd..
Bovenstaande Subaru is niet te vergelijk met de Subaru's die in NL/Europa geleverd zijn.
Dit model (2-deurs STi) is alleen voor de Japanse markt bestemd geweest, En dit specifieke model (Subaru Impreza STi VI Type R WRC V-ltd) is in gelimiteerde oplage gemaakt als homologatie model voor groep N rally auto's...
In feite is die auto eigenlijk altijd al mijn natte droom op wielen geweest, Maar zo goed als onbereikbaar (nog schaarser dan een schadeloze turbo speedster )
En nu heb ik er 1 aangeboden gekregen vanuit de UK. En na lang dubben en wikken en wegen toch besloten om de Speedster weg te doen. Wat ook meegeholpen heeft is dat ik toch af en toe de 4 zitplekken mis, Omdat de fam. ook weleens meewil naar evenementen. En wat ik het meeste mis, Is de mogelijkheid om met de auto onverharde toertochten etc. te rijden.. Zolang het droog grind of gravel is gaat het nog wel. Maar zand etc. is niet te doen..
Ik weet wel zeker dat ik ook de Speedster weer zal gaan missen, Ik rij er nu bijna dagelijks in, En altijd met een dikke smile. Ook het open rijden zal ik wel missen.
Maar ik houdt nu een beetje in het achterhoofd dat ik een Speedster (of Elise) altijd nog wel een keer erbij kan kopen op termijn.
En met deze auto is dat zo goed al onwaarschijnlijk...
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Lijst met exacte specificatie's is eindeloos. Maar Standaard 300 Pk (i.c.m. open uitlaat)
DCCD (Driver Controled Center Differential) aandrijving staat bij deze auto op 35-65 (voor-achter) En met het variable middendiff kan je naar 50-50 locken.
een korte versnellings bak. Topsnelheid rond de 225 Km/h (maar daar gaat ie dan ook in 1 streep naartoe )
En nog een hele lijst met afwijkende (van standaard EU sub's) specificatie's
DCCD (Driver Controled Center Differential) aandrijving staat bij deze auto op 35-65 (voor-achter) En met het variable middendiff kan je naar 50-50 locken.
een korte versnellings bak. Topsnelheid rond de 225 Km/h (maar daar gaat ie dan ook in 1 streep naartoe )
En nog een hele lijst met afwijkende (van standaard EU sub's) specificatie's
Voor een Japanner zit het stuur aan de goede kantWel het stuur aan de goede kant
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Of hij echt véél beter rijd weet ik niet Maik, Deze heeft wel 2 deuren minder en zal dus nog een stukje stijver zijn.
Maar exclusief is hij wel, Er zijn er op dit moment 0 in Nederland.
Ik denk dat je deels wel een beetje gelijk hebt Marcel
p.s. Het was een EVO VI
Maar exclusief is hij wel, Er zijn er op dit moment 0 in Nederland.
Ik denk dat je deels wel een beetje gelijk hebt Marcel
p.s. Het was een EVO VI
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
#0731