He wat gebeurt daar?

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

de 22B
Bijlagen
22B.jpg
22B.jpg (144.99 KiB) 4769 keer bekeken
ex-speedyrijder
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Stef met de alpenrit hedden we een deelnemer met een japanse GT (wel 4 deurs) met alleen een open uitlaat en ik moet zeggen, die korte bak en de response van die motor waren wel een wereld van verschil tov de EU subs. Minder leuk op de autobaan, want erg vermoeiend om constant met 5000 rpm te rijden waar wij nog geen 4000 draaide, maar uitacceleren van hairpins kon hij (driftend) in de 2 en ik moest toch echt terug naar 1 om een beetje turbo druk te houden. Dus je hebt wel iets moois op het oog....
Hoop alleen dat het chassis ook een beetje sportief is, anders ga je dat missen.

Succes in ieder geval en we zien wel met de monsterrit hoe ie gaat....

Maarten
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Omdat die onbereikbaar blijft, Die kosten nog steeds tussen de 22 en 25.000 Pond. En daar komt nog eens BPM overheen (zo'n €8.000) En een 22B is weer een aparte auto, Als je daar een kleine schade mee rijd ben je nog niet jarig.... :shock: Er is geen enkel onderdeel uitwisselbaar met een "gewone Impreza. En van deze zijn er maar een paar honderd gebouwd.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Maarten schreef:Stef met de alpenrit hedden we een deelnemer met een japanse GT (wel 4 deurs) met alleen een open uitlaat en ik moet zeggen, die korte bak en de response van die motor waren wel een wereld van verschil tov de EU subs. Minder leuk op de autobaan, want erg vermoeiend om constant met 5000 rpm te rijden waar wij nog geen 4000 draaide, maar uitacceleren van hairpins kon hij (driftend) in de 2 en ik moest toch echt terug naar 1 om een beetje turbo druk te houden. Dus je hebt wel iets moois op het oog....
Hoop alleen dat het chassis ook een beetje sportief is, anders ga je dat missen.

Succes in ieder geval en we zien wel met de monsterrit hoe ie gaat....

Maarten
De 4 deurs is een RA :idea:
En kwa stijfheid ga ik er altijd op achteruit (t.o.v. Speedster) maar t.o.v. EVO op vooruit, En die is al 2x zo stijf als een EU Sub.

En het is een "speeltje" voor mij voor erbij, Dus echt voor de fun tochtjes etc. Daarom neem ik wel genoegen met de korte bak, Anders wordt je echt gek idd.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

speedyfan schreef:kun je mij ook niet zo'n 2-deurs Subje regelen?
Als je hierin serieus bent lukt dat wel ja, Mits je niet persé een V-ltd wilt, STi Type R staan er wel een aantal van te koop in de UK.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Gaaf stef,
Als die net zo snel is als de Scoob waar Maarten het over heeft. Ik ben namelijk getuigen geweest van een wedstrijdje met die Scoob en een Motor. Moet je eens voorstellen. Scoob staat te wachten om links een weg op te draaien. Er achter rijdt een dikke Motor met een vent die zich ontzettend zit aan te stellen. Nog mooier is dat de Scoob van niks weet. Ik zit eerste rang want ik sta achter de Motor. Het is een redelijk drukke weg waar we op moeten draaien. Scoob gaat er volgas vandoor als er een gat is in het verkeer is. Motor gaat er volgas achterna en rijdt in feite naast de Scoob. Motor komt er niet langs, beide moeten na een paar honderd meter in de remmen om niet in achterkant van een voorganger te knallen. Motor kwam er dus niet langs en hij deed echt zijn best.

Ik ben nog nooit zo verbaasd geweest, ik wou dat ik het op film had.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Type R en Type RA zijn motorisch gelijk. Alleen is de RA (Race Altered) een kleine 60 kg lichter.

Als ik de Type R koop en in Nederland heb gaat er waarschijnlijk toch gelijk een andere (Td-05) turbo op, En hij gaat ook naar Nieuw-Bergen voor een Remap. Dan komt er een veilige 320 Pk uit, Die de auto zéér prettig rijdbaar maakt. Met nagenoeg geen turbogat.

Ik ben zelf 2 rondjes in een RA meegereden over de Nürburgring, En dat was echt de meest enerverende ervaring van m'n leven.
Nu was dat ook grotendeels te danken aan de chauffeur...
Bijlagen
DSCF0406.JPG
DSCF0406.JPG (37.39 KiB) 4724 keer bekeken
Ring-10-11-02-Stefan.jpg
Ring-10-11-02-Stefan.jpg (21.08 KiB) 4729 keer bekeken
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Wat hoorde ik nou Stef, is de speedster nu al verkocht?????????
Dan hoor je er vanaf nu niet meer bij :lol:
Afbeelding
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Hmm.... Hij staat nog steeds naast de deur, Dus nee hij is nóg niet verkocht.

p.s. Wel veel reacties al :shock:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:Hmm.... Hij staat nog steeds naast de deur, Dus nee hij is nóg niet verkocht.

p.s. Wel veel reacties al :shock:
Klopt daar sta je echt van te kijken, dat was toen met die rode al en nu met die Oranje ook weer :!:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

stef666 schreef:Hmm.... Hij staat nog steeds naast de deur, Dus nee hij is nóg niet verkocht.

p.s. Wel veel reacties al :shock:
Niet? Ohw, dan had iemand het verkeerd... maar die belt jou nog wel dan :wink:
Afbeelding
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Maik schreef:
stef666 schreef:Hmm.... Hij staat nog steeds naast de deur, Dus nee hij is nóg niet verkocht.

p.s. Wel veel reacties al :shock:
Niet? Ohw, dan had iemand het verkeerd... maar die belt jou nog wel dan :wink:
Oh? Wat weet jij wat ik niet weet? :shock:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Steff voor als het nog niet hard genoeg gaat
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=13037
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Ik had het ook al gezien op Pistonheads Piet, Maar zo eenvoudig 500 Pk halen bestaat simpelweg niet bij een Subaru.
Overigens blijft de auto zoveel mogelijk origineel (zeg ik nu :oops: )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
mevistox5
Lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 aug 2005 8:43

Bericht door mevistox5 »

Dat zei ik ook toen ik mijn eerste GTT kocht. En ook toen de EVO kwam. En ook bij de STI.............

Bij de Exige maar meteen de alle sportopties mee besteld (behoudens SC) lijkt ie nog origineel te blijven :twisted:

Nico
Gesloten