Rollenbank

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Rollenbank

Bericht door markv »

Ik wil graag een rollenbank run doen met mijn speedster om te zien hoe de vermogensgrafiek van dat ding er nou uitziet, voordat ik dingetjes ga wijzigen aan de auto.
Nou ik heb helemaal geen ervaring met rollenbanken en ik vroeg me af of iemand me er een aan kan bevelen, het liefst ergens in de buurt bij mij (zuid holland).

Groeten,

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Beek autoracing in het Forepark in Voorburg (of was het nou Leidschendam? :? ).

Een vriend van mij heeft zijn Sub GTT daar laten chippen en heeft ook een rollenbank meting laten doen.
Ik ben daarna ook nog even langsgeweest en het bedrijf geeft mij een goede indruk. Het is dus ook een AWD bank. Ze hebben er ook al enkele speedster turbo's getuned (gechipped).
Ik geloof alleen wel dat het een "dure" bank is.

Voor de rest weet ik er nog wel een paar, maar als ik die allemaal ga opnoemen dan zie je door de bomen het bos niet meer :wink:

gr.
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Heb alleen ervaring met beek tuning.
Vorige maand nog geweest en 120 euro betaald.
Ik heb daar ook de auto laten tunen,en ik vind het een heel ,
goed bedrijf.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Maik schreef:Beek autoracing in het Forepark in Voorburg (of was het nou Leidschendam? :? ).

Een vriend van mij heeft zijn Sub GTT daar laten chippen en heeft ook een rollenbank meting laten doen.