milltek eindemper

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Heb wel interesse

Bericht door damnedt »

Ik loop zelf ook al enkele weken met de gedachten een compleet Milltek uitlaatsysteem aan te schaffen.
Dus wanneer dat via Biesheuvel zou kunnen met een leuke korting heb ik daar geen bezwaar tegen.
Heb reeds eerder bij deze firma spullen besteld via internet.
Ik werd zelfs nog telefonisch benaderd om het eea na te vragen.
Alles werd goed en snel geleverd. Deze firma mag, mits een reele korting, mijn Milltek best leveren.
Ik hoor het wel. Mocht het door gaan, ik ben best bereid om voor de evt kopers uit mijn woonomgeving (Hoogerheide/Stabroek(B) het systeem op te halen bij Biesheuvel (Passen er wel enkele in m´n Corsa !).
Laten we hopen dat het lukt. Graag meer reacties !
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

hi,

Ik heb zelf milltek bij Thorne in Engeland besteld, nog net op tijd in verband met January sale.
:lol: :lol:

Nu geduld hebben, wachten op het pakje.


Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Biesheuvel kan niet aan de uitlaten komen. Althans nog niet. Milltek eis van een bedrijf dat ze een hoeveelheid aan uitlaten op voorraad moeten hebben en dat zie Biesheuvel niet zitten. Er is wel veel vraag naar de uitlaten van Milltek en gaan wel in gesprek met Milltek, maar als ze voorraden moeten hebben dan ga Biesheuvel er niet aan beginnen.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

speedster schreef:Biesheuvel kan niet aan de uitlaten komen. Althans nog niet. Milltek eis van een bedrijf dat ze een hoeveelheid aan uitlaten op voorraad moeten hebben en dat zie Biesheuvel niet zitten. Er is wel veel vraag naar de uitlaten van Milltek en gaan wel in gesprek met Milltek, maar als ze voorraden moeten hebben dan ga Biesheuvel er niet aan beginnen.
Hi : als je hem perse wilt ,gewoon via lotus laten lopen.En je hoeft niets
voorruit te betalen.
jans
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Dat is een moglijkheid. Ik was toch bij Biesheuvel en gelijk gevraagt of ze dat merk verkochten en wat de korting was bij afname van minimaal 5 sets. Proberen kan altijd. Nee heb je.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

speedster schreef:Dat is een moglijkheid. Ik was toch bij Biesheuvel en gelijk gevraagt of ze dat merk verkochten en wat de korting was bij afname van minimaal 5 sets. Proberen kan altijd. Nee heb je.
Zijn er verder dan geen speedster rijders die er nog graag een milltek op
willen hebben? Gewoon nog even een vragen ronde.

jans
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Volgens mij waren er nog wel liefhebbers voor een setje.
Ik heb de tijd. Ga dit jaar nog naar een paar grote meetings en dan kom ik wel in contact met de een of ander.
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Heb nog steeds interesse.

Bericht door damnedt »

Ik heb nog steeds interesse. Jammer dat Milltek dit soort eisen stelt
Kennelijk hebben de Vauxhalls er ondertussen allemaal al een !
Misschien is bestellen via Lotus wel de beste oplossing of natuurlijk gewoon zelf bestellen.
Heb ondertussen de alu doppen (olievuldop en waterreservoir) bij de Engelse VX club in bestelling. Even kijken hoe snel zij leveren.
Is te krijgen met opdruk VxR en VX220.
Hebben al een mail gestuurd. De olievuldop is nog in productie dus nog even wachten.
Laatst gewijzigd door damnedt op 14 feb 2005 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
tuningparts.nl
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2005 14:31
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door tuningparts.nl »

Hoi,

via Maik heb ik deze link gekregen.

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om onze diensten aan te bieden en dan met name Milltek artikelen.

Wij zijn officieel importeur van Milltek sport en kunnen dan ook alles leveren tegen zeer gunstige prijzen.
Dus zonder aanbetaling en ander geneuzel.
Montage is mogelijk in onze werkplaats.

Kijk voor meer info op www.tuningparts.nl

Vragen, bel of mail mij: edwin@tuningparts.nl 079-3517281

vr groet,

Edwin van der Velden
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Edwin,

Wat moet de einddemper kosten voor een 2.2 inclusief montage?

Groet,
HJ
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hey Edwin!
Toch de link nog gevonden, ik begon al te twijfelen dat je misschien niets met Opel te maken wilde hebben :wink:

Hendrik-Jan, Edwin zit op allerlei fora en is altijd erg druk (zakelijk) :) . Waarschijnlijk duurt het wel weer even voordat hij hier komt om jouw vraag te lezen. Het beste kan je hem mailen of bellen zoals hij aangeeft.

gr.
Maikel
Afbeelding
patrick.
Nieuw lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:41

uitlaat / open dag vd kooij / wie gaat er op zondag?

Bericht door patrick. »

Zolang ik nog geen turbo heb gevonden, ga ik lekker genieten van de a.s lente, cq rijden dus....nou vindt ik het geluid van mijn speedster wel erg mager... ( verwend geweest met een P. 3.6 911 van '90 )..heb wel een kn luchtfilter maar echt geweldig is het nog niet. Nu zit ik dus te denken aan zo'n uitlaatsysteem van miltek (?) Ik heb er de ballen verstand van maar zit wel te denken aan een compleet systeem, mits het dan ook qua geluid etc zin heeft, heb je dan tevens een beetje vermogenswinst? Wil tijdens de open dagen van vd kooij in lochem is even babbelen over de prijs met hun, of zijn er andere opties? Hoor graag een advies, wie gaan er trouwens op zondag? Misschien valt er wat aan de prijs te doen wanneer meerdere rijders bij lotus ( lees vd kooij ) bestellen?
Groeten patrick.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Ligt eraan wat je voor geluid zoekt. Een ander luchtfilterbox (dus niet alleen een vervangingsfilter) zorgt voor een (naar mijn mening) erg groot geluid verschil. Maar is natuurlijk anders dan uitlaat geluid..

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Jan van der Kooi (vestiging A'dam) raadde mij aan om een Moto-Concept te nemen. Veel gewichtsbesparing en een stevig uitlaatgeluid, met een goede prijs/qualiteitverhouding.

Zie: www.moto-concept.de

De eindpijp van Komo-Tec was dacht ik erg luid, en relatief prijzig. Maar deze is wel veeeeeel kleiner dan de standaard box of de Moto-Concept of de Milltek.

Zie: www.komo-tec.com

Afbeelding

Vermogen komt pas vrij als de pre-kat verwijderd wordt en de hoofd-kat vervangen door een 100 of 200 cell race-kat.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Hi,

Ik hoop eind van de week mijn Milltek in ontvangst te kunnen nemen :D .
Dus nog een paar nachtjes slapen.



Gr, 8) Martin
Plaats reactie