Pagina 1 van 2
EDS ph3 Turbo...
Geplaatst: 20 apr 2006 11:48
door Rikster
Na de verdere verbetering van de z20let bij Vmax heb ik nu een EDS ph3 turbo over...
In combinatie met een grotere intercooler, het vervangen van de eerste kat door een downpipe en de EDS ph3 chip levert dit zo´n 280-300pk en 420-450nm (motorvermogen)
Helaas is aanpassen van de koppeling zeer waarschijnlijk nodig...
Ik vraag €500,- voor de turbo
Geplaatst: 04 mei 2006 8:29
door speedster
Past dit op een Zafira Z20LET die verder origineel is?
Geplaatst: 04 mei 2006 22:17
door astra_opc
speedster schreef:Past dit op een Zafira Z20LET die verder origineel is?
passen zal het vast wel, maar er is toch echt nieuwe software voor nodig om het goed te laten draaien.
Geplaatst: 14 mei 2006 10:52
door Rikster
Past zeker, maar een update van de software is vereist om vermogen te winnen en die werkt het beste in combinatie met een grotere intercooler.
Bij EDS zijn de update en intercooler vanaf €1300,- te krijgen.
p.s. Turbo nu blijvend in prijs verlaagd...
Geplaatst: 09 aug 2006 15:48
door Rikster
Even een up-je... heb de turbo namelijk nogsteeds liggen
Hij mag nu voor €600,- weg
Geplaatst: 09 aug 2006 17:28
door SteV6
He Rikster,
Waarom probeer je het niet op het Duitse forum? Daar rijden veel meer Turbo's rond dan het handjevol dat hier in de lage landen rondrijdt.
SteV6
Geplaatst: 09 aug 2006 17:58
door stevenflappy
Daar zijn het misschien ook geen poetsers, er rijden hier maar 3 turbo's zoals het hoort:
1.Jij
2.Jans
3.Iceman
Rest, allemaal poetsers!!!
Geplaatst: 09 aug 2006 18:29
door jans
Iceman

die heeft hem op de vloerbedekking staan

Geplaatst: 09 aug 2006 18:33
door Maik
Whahahha, daar krijgt hij nog wat opmerkingen over van mij

Geplaatst: 09 aug 2006 18:34
door stevenflappy
jans schreef:Iceman

die heeft hem op de vloerbedekking staan

Das lekker als de banden nog goed op temp zijn!!!!
Geplaatst: 09 aug 2006 20:08
door Robin
We zijn niet allemaal poetsers sommige gebruiken de mogelijkheden van de turbo ten volste

...maar ja Pipo heeft ons dit etiket bezorgd

. Ik ben er wel zeker van dat meer als de helft van de 2.2 rijders op dit forum zijn speedster vaker poetst als ik
ps: terugkomend op Pipo zijn poetsmania, je moet het ook maar doen en kunnen hé je auto altijd laten blinken als nieuw zoals zijn geplaatste foto's van de bodemplaat een tijdje terug

. Dat ziet er zo goed uit dat je er wel respect voor moet hebben om je wagen zo te poetsen

poetsers
Geplaatst: 09 aug 2006 21:21
door Pipo
Robin schreef:We zijn niet allemaal poetsers sommige gebruiken de mogelijkheden van de turbo ten volste

...maar ja Pipo heeft ons dit etiket bezorgd

.
Kleine correctie

Op 17 juni 2005 noemde Mike ze ook al poetsers, en toen reed ik nog met mijn atmo rond
ziehier het bewijs

:
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=519
Voor de rest; bedankt voor het compliment Robin

Geplaatst: 18 sep 2006 9:26
door Rikster
€500,-... raak hem maar niet kwijt
Geplaatst: 15 nov 2006 20:07
door Herman
Deleted
Geplaatst: 16 nov 2006 7:44
door jans
Als je méér vermogen wilt hebben dan wat je nu hebt, zit je inderdaad aan een sterkere koppeling.In dat geval zou ik er ook een iets lichter Vliegwiel op monteren.Andere Zuigers ( gesmede) zijn zo wie zo aan te raden.Boven de 280/300 pk ,zou ik ook stalen drijfstangen nemen.Maar dan wordt het waarschijnlijk een ander kosten plaatje dan dat je nu voor ogen hebt.Zou er zéker ook een charge cooler in monteren bij dergelijk vermogen.bij 280/300 pk zit je aan een andere turbo nl :garrett gt 28 rs.
Weet niet of je nu ook al met een catshtank met grotere benzinepomp rijd, maar die heb je dan ook zeker nodig,met waarschijnlijk ook grotere
injektoren.