Kat verwijderen
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Lambda sondes
Dat werkt niet bij onze Speedsters. Die maken gebruik van Zirconium oxide sondes. Bovenvermelde oplossing werkt enkel bij Titania sondes.stef666 schreef:
Of je kan er een weerstand tussen (laten) solderen.
A thing of beauty is a joy forever!
thnx , maar over het algemeen gaan ze dus niet stuk bij loshalen???speedster schreef:Je kan ze gewoon opnieuw gebruiken. Nieuw zal niet overdreven duur zijn.marcel85 schreef:is het nodig om de 2 pakkingen nieuw erbij te hebben , want ze zouden wel eens stuk kunnen gaan lijkt me??
of valt dit wel mee?
ik weet nml niet van welk materiaal ze gemaakt zijn..
en een maat van me heeft een garage, en hij waarschuwde me ervoor dat sommige direct stuk gaan met het loshalen ervan..
laat ik dit onderwerp nog eens naar boven halen. Ik wil wel weer iets aan de Speedster verbeteren en zat te denken aan verwijderen van de cat (ik zag tot mijn verbazing dat ik pas in 2010 voor het eerste apk keurig nodig heb).
Stevenflappy heeft dit ook gedaan, hoe? Zijn er ergens pijpen te koop die precat en kat vervangen?
(precat is er al uit, maar die zit volgens mij aan de cat vast).
GR.
Maurice.
Stevenflappy heeft dit ook gedaan, hoe? Zijn er ergens pijpen te koop die precat en kat vervangen?
(precat is er al uit, maar die zit volgens mij aan de cat vast).
GR.
Maurice.
deze zou wellicht passen:
http://www.elise-shop.com/index.php?mai ... cts_id=566
Maar best duur. Voor de turbo zie ik decat pipes voor minder dan 100 euro..
http://www.elise-shop.com/index.php?mai ... cts_id=566
Maar best duur. Voor de turbo zie ik decat pipes voor minder dan 100 euro..
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Zolang er nog geen 4-2-1 te koop is waar je niet je koffer/weekendtas ruimte voor hoeft te verbouwen, is dit een goede oplossing om van dat zware stuk gietstaal wat het standaard spruitsuk is af te geraken.Exmantaa schreef:Zie z22se.co.uk forum.
Daar loopt op dit moment een group buy bij Piper voor een 4-1 spruitstuk (300,-pond) met een 2,5" downpipe + sportcat (280,-)
(Spruitstuk is wel aan de korte kant en lijkt me meer geschikt voor SC gebruik.)
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
Wordt als het goed is deze week opgestuurd, dus...
Eerlijk gezegd zijn de spruitstukken van bv. 2bular meer ontwikkeld (en niet vergelijkbaar qua kwaliteit), maar voor SC gebruik schijnt een korte 4-1 te voldoen. Als de uitlaatgassen maar snel genoeg afgevoerd worden. (En het standaard hitteschild past hier ook nog op, ook niet geheel onbelangrijk bij een SC speedster.)
Voor een getunede 2,2 NA zou ik zelf voor een langer 4-2-1 spruitstuk kiezen...
Eerlijk gezegd zijn de spruitstukken van bv. 2bular meer ontwikkeld (en niet vergelijkbaar qua kwaliteit), maar voor SC gebruik schijnt een korte 4-1 te voldoen. Als de uitlaatgassen maar snel genoeg afgevoerd worden. (En het standaard hitteschild past hier ook nog op, ook niet geheel onbelangrijk bij een SC speedster.)
Voor een getunede 2,2 NA zou ik zelf voor een langer 4-2-1 spruitstuk kiezen...
welke diameter zou voor een 2.2 (zonder compressor) het beste geschikt zijn? 2.25 of 2.5"
En die EGR doorvoer, moet ik daar wat mee? Ik heb de EGR klep losgekoppeld en de opening afgesloten. Maar dat is niet deze opening, toch?
En als ik dan toch bezig ben met vragen stellen: weet jij wat de verzendkosten zijn?
thx
En die EGR doorvoer, moet ik daar wat mee? Ik heb de EGR klep losgekoppeld en de opening afgesloten. Maar dat is niet deze opening, toch?
En als ik dan toch bezig ben met vragen stellen: weet jij wat de verzendkosten zijn?
thx