Dodare Zandvoort, 25 mei 2006

Na praten over een evenement.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Dodare Zandvoort, 25 mei 2006

Bericht door Maik »

Iedereen weer veilig terug?
Ik wel! :)
Ik heb Jans, Gerard en Dominique gezien, volgens mij Rik ook (ook in aktie natuurlijk) toen ik naar de pitsstraat reed voor de eerste heat.

Ik heb 2 heats gereden van 20min, het ging weer lekker, geen moeilijkheden. Lekker is dat, remmen voorbij het 150m punt voor de Tarzan, met ruim 190 op de klok :P
1 Golfje V had een klein probleem met de vangrail/bandenmuur in de Gerlachbocht :oops: , ik denk dat het een total lossje is :(

Het weer was ook goed, tenminste, vanaf 3uur toen ik aankwam, snel daarna kwam zelfs de zon goed door. Ik heb de 2 heats met een bijna hele blauwe lucht gereden (je had gelijk Dominique :wink: ).

Ik heb niet kunnen volgen hoe het met Rik verder gegaan is. Heeft iemand een update voor mij?
Laatst gewijzigd door Maik op 25 mei 2006 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rikster
Mega lid
Berichten: 812
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:05
Locatie: NL

Bericht door Rikster »

Heb door het weer helaas maar drie 1/4mijl sprints kunnen rijden... Eerste was gelijk de beste; 11.77. Derde sprint begon goed, maar in zijn vier was er bij 5500rpm geen power meer :? Op de terug weg geen last meer van gehad :roll: Laat bij de start echter nogsteeds 3 á 4 tiende liggen, die vind ik dit seizoen nog wel weer :wink:
Hoogste eindsnelheid was overigens 201.2km/u

p.s. Golfje zag er inderdaad los uit...
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Re: Dodare Zandvoort, 25 mei 2006

Bericht door Dominique »

Maik schreef:Iedereen weer veilig terug?
Ik wel! :)
Blij toe, het zag er nogal dreigend uit met al die Subaru's. Het leek erg druk te gaan worden op het cirquit :?
Het weer was ook goed, tenminste, vanaf 3uur toen ik aankwam, snel daarna kwam zelfs de zon goed door. Ik heb de 2 heats met een bijna hele blauwe lucht gereden (je had gelijk Dominique :wink: ).
HAHA, je heb geen idee wat een pokke-weer het de hele ochtend is geweest :evil: zo erg dat de qualificaties om 12:00 begonnen ipv. 10:00. Wij zijn het cafeetje in gevlucht om een beetje op te drogen :wink:
Ik heb niet kunnen volgen hoe het met Rik verder gegaan is. Heeft iemand een update voor mij?
Ik heb volgens mij maar 2 auto's onder de 12 sec. zien rijden. Rik en een Ford Capri, die volgens mij onmogelijk street legal kan zijn. Na de miss verkiezing (die getunde meisjes) ging iedereen weg. De bekers bleven eenzaam achter op het podium. Geen idee of er nog een prijsuitreiking geweest is.

(Piet, ik heb een AVI van nog geen 4Mb, en krijg die niet ge-upload... enig idee? :idea: )
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

(Piet, ik heb een AVI van nog geen 4Mb, en krijg die niet ge-upload... enig idee?
Zou moeten werken.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Klik hier voor de snelste run van Rik. 8)

(Piet rechtstreeks op de site gaat echt niet. :( )

@ Jans, had je gistermiddag de groene golf naar huis?? :wink:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

één uur en 10 min 8)
Plaats reactie