Pagina 1 van 1

30 juli , Zandvoort

Geplaatst: 25 jul 2006 20:53
door Dominique
DO-DARE

Ik heb zo maar een idee dat er een blauwe kogel aan de streep zal verschijnen?!?

Rikster, moet je weer voor punten rijden? Er schijnt ook een meer dan 1000pk sterke Audi te komen.... eindelijk concurrentie? :wink:

Geplaatst: 28 jul 2006 15:17
door Rikster
Aangezien ik de finale van het seizoen niet mee kan rijden doe ik het niet zo zeer voor de punten... dan had ik vandaag ook in Drachten aan de start moeten verschijnen. Gezien de grote kans op regen sla ik die over :oops:

Zondag sta ik zeker aan de start (helaas nog zonder Auqamist :( ) en hoop ik eindelijk die lage 11 te rijden!!! (Moet kunnen, Klasen-Motors heeft zelfs al een 10.96 gereden.. wel met zo'n 30pk meer. klik)

1000+pk Audi is niet echt meer Audi te noemen, maar wel heel bruut :!: Zal op Zandvoort gezien de bocht na het korte rechte stuk niet vol kunnen gaan, maar heeft als persoonlijk record 7.988 :shock:

Geplaatst: 30 jul 2006 16:14
door Rikster
Lage 11 is gelukt, al was het slechts een 11.4 :D Heb helaas maar 5 runs gereden. Was bij de laatste run beter weg ( 60'-1.62 was bij de 11.4 run 1.68 ), schakelen naar 2 ging vlotter maar helaas.. bij schakelen naar 3 sloeg het noodlot toe, niks meer :cry: Synchronisering was al een tijdje niet zo best meer, maar hij is nu totaal niet meer in de 3 te krijgen. Bak kan weer uit elkaar en hopelijk is hij dan op tijd klaar voor het Speedstertreffen op Bitburg :roll: want een 11.2 moet eruit te persen zijn :!:

p.s. Voor de punten hoef ik het nu helemaal niet meer te doen :wink:

Geplaatst: 30 jul 2006 16:44
door Maik
Mooi Rik!
Nog prijzen gewonnen?
En wat was je eindsnelheid van die 11.4s run?

Geplaatst: 30 jul 2006 17:04
door jans
Zat er dik in, ná het verhaal gisteren bij Vmax :( maar 11.4 is een feit.
Gefeliciteerd met je snelle tijd :wink:
Laat je hem bij Vmax rep of :?:
En hoe ging het met de laatste opdate , betreft het turbo gat :?: is dat nu helemaal weg :?:

Geplaatst: 30 jul 2006 19:17
door Rikster
@Maik: Geen prijzen, de laatste run was min of meer opwarmronde voor de eliminatie begon... 11.4@193km/h

@Jans: Turbogat is minimaal, kan denk ik ook niet kleiner... Bij de laatste run geschakelt met "half gas"; helemaal geen gat voelbaar, maar dus einde bak :oops: Bel morgen Markus, stalen synchro was waarschijnlijk toch mogelijk... Waarschijnlijk sterkste en voordeligste oplossing :wink:

Geplaatst: 30 jul 2006 20:59
door Maik
Jammer, maar je moet er wat voor over hebben om de boel eerst te optimaliseren :wink:
Volgende keer beter!
Ga je trouwens nog een keer aan gewichtstuning doen? Of is daar niet veel mee te halen denk je? Zonder al teveel moeite moet er een kilo'tje of 50 wel af te halen zijn... Dat is al meer dan 5% :idea:

Geplaatst: 31 jul 2006 15:09
door Rikster
ATS-DTC´s zijn al besteld, ook in 15" voor de slicks... Onafgeveerd direct aangedreven gewicht levert de meeste tijdwinst :wink:
Heb al een keer zonder de bijrijdersstoel + toebehoren (±15kg) gereden, maar dat leverde nagenoeg niks op! Gaat er als ik hem voor het Speedstertreffen op Bit klaar heb wel weer uit... Ga daar samen met
Vmax proberen ook in de 10 tekomen, desnoods met andere mapping op racefuel :idea:

Geplaatst: 31 jul 2006 16:19
door jans
Je kunt ze natuurlijk daar ook een poepie laten ruiken door NOS te gebruiken :idea: Vmax kan snel én goedkoop aan een setje komen.
zijn gelijk alle illusie's van de concurentie verdwenen :D

Geplaatst: 31 jul 2006 16:41
door marcel85
jans schreef:Je kunt ze natuurlijk daar ook een poepie laten ruiken door NOS te gebruiken :idea: Vmax kan snel én goedkoop aan een setje komen.
zijn gelijk alle illusie's van de concurentie verdwenen :D
hoe sluiten ze deze instalatie aan? in de luchtfilter, of met benzine in de inlaat?


gr marcel