Hallo
Ik ben dus mijn voorste nummerplaat kwijt.
Nu is het tegenwoordig zo dat als je een plaat verliest, of op een andere manier kwijtraak je een nieuw kenteken moet aanvragen bij de rdw.
Ik woon in Zeeland en hier kun je niet zomaar een plaat erbij laten maken.
Heeft iemand van jullie geen adres waar je zonder problemen een plaat kan bestellen,van normaal formaat.
Dit is weer typies nederland.Als je dus je buurman wil pesten schroef je een nummerplaat van zijn auto,kan hij niet meer rijden en je jaagt hem op kosten.
Ben
nummerplaat verloren
Goes...
Hi Benwave,
Ooit
woonde ik in Goes (daar zelfs 2 dochters geboren) en toen (eind 80-er begin 90-er jaren) was er in Goes een bedrijf dat dergelijke platen fabriceerde (naam helaas vergeten).
(Laat maar direct een sticker maken, dat rijdt veel prettiger. Zie ook ander item over nummerplaten op dit forum.)
Succes
Ooit

(Laat maar direct een sticker maken, dat rijdt veel prettiger. Zie ook ander item over nummerplaten op dit forum.)
Succes

Platen moet GAIK goedkeuring hebben !
Let op stickers mogen echt niet in Nederland.
Op de Speedster mogen alleen de standaard maat GAIK platen.
Anderen zijn NIET toegestaan.
En de politie is steeds vaker aan het controleren en zal in principe altijd voor dergelijke feiten bekeuren. Er zal niet vaak meer worden gewaarschuwd.
Op de Speedster mogen alleen de standaard maat GAIK platen.
Anderen zijn NIET toegestaan.
En de politie is steeds vaker aan het controleren en zal in principe altijd voor dergelijke feiten bekeuren. Er zal niet vaak meer worden gewaarschuwd.