Nieuwe member (niet meer) op zoek...

Stel jezelf en je auto voor.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Je had beter niét eerst in die turbo moeten gaan rijden 8) straks valt het je tegen :roll:
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Marcel schreef:Als ik jou was ging ik gewoon in beiden rijden, en zelf je keuze maken, als je nu weg bent van de Turbo en je koopt een 2.2 dan is de kans groot dat je verlangen naar een Turbo blijft.

Tja en dan ga je alsnog op zoek naar een Turbo, of net zoals sommigen ga je elke keer je spaarcentjes in je auto steken om je 2.2 zoveel mogelijk op die veel mooiere Turbo te laten lijken 8)
jans schreef:Je had beter niét eerst in die turbo moeten gaan rijden 8) straks valt het je tegen :roll:
Dat is dus idd het probleem.
Maar verlangen naar meer is/blijft zowieso een probleem.
Vrouw gooit overigens roet in het eten, vind een derde auto niet zo'n succes. :roll:
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Edjes schreef: Dat is dus idd het probleem.
Maar verlangen naar meer is/blijft zowieso een probleem.
Vrouw gooit overigens roet in het eten, vind een derde auto niet zo'n succes. :roll:
Whaha die ken ik heeft mijn vrouw (of tenminste ik) ook wel eens last van.
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Marcel schreef:
Edjes schreef: Dat is dus idd het probleem.
Maar verlangen naar meer is/blijft zowieso een probleem.
Vrouw gooit overigens roet in het eten, vind een derde auto niet zo'n succes. :roll:
Whaha die ken ik heeft mijn vrouw (of tenminste ik) ook wel eens last van.
En, hoe heb je haar omgekocht? :D
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Edjes schreef: En, hoe heb je haar omgekocht? :D
Is uiteindelijk meestal niet nodig, 95% van de keren als ze aan het idee gewend is en ik 100 goede redenen verzonnen heb....mag het toch....

Maar het gebeurd ook dat het echt niet mag, een Impreza komt er niet in, een Porsche komt er niet in.......en een Hummer staat ook op het punt om in die groep te komen :lol: (let op de reacties ;))
Laatst gewijzigd door Marcel op 20 aug 2006 9:40, 1 keer totaal gewijzigd.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Afbeelding
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

jans schreef:Afbeelding
Afbeelding
misschien mag die er wel in 8) :lol:
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Edjes de keuze is niet makkelijk maar mijn besluit stond meteen vast ik wou en moest de turbo hebben :twisted: maar er is natuurlijk niets mis met de 2.2. Maar ik ben iemand van het principe als je al een exclusieve wagen als de speedster hebt en daar toch nog 2 verschillende types in hebt dan ga ik toch nog net voor degene met het meeste kickgehalte. Want hoe je het ook draait en keert de turbo blijft iets meer hebben als de 2.2 als je de 2 vergelijkt met hoe opel ze standaard geleverd heeft natuurlijk. De meeste van de 2.2 rijders hier hebben al zoveel aanpassingen verricht aan het onderstel enzovoort dat vergelijken wel moeilijk is. Maar al deze aanpassingen kan je natuurlijk ook bij de turbo doen :wink:. Als opel het gehouden had bij de 2.2 alleen reed ik daar nu mee rond maar ja ze laten mensen altijd twijfelen :)

ps: voor de luxe moet je in ieder geval niet voor de turbo gaan want ik vraag me eigenlijk af welke luxe ze bedoelen, de extra opbergvakjes in het dashboard al niet want wat daar ook in ligt het vliegt bij het acceleren onmiddelijk tegen je gezicht aan :mrgreen:
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Nee, de extra bekleding die erin zit, de extra geluidsdemping die erin zit, cv, enz


Turbo's zijn voor trutten en de meeste rijden ook zo!! Met een Saab moet je daar niet uit de toon vallen, die past er zo bij.
:lol:
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

stevenflappy schreef:Nee, de extra bekleding die erin zit, de extra geluidsdemping die erin zit, cv, enz


Turbo's zijn voor trutten en de meeste rijden ook zo!! Met een Saab moet je daar niet uit de toon vallen, die past er zo bij.
:lol:
Dat van de extra bekleding en isolatie weet ik ook maar als dat al luxe is :roll: de cv dat dan wel maar bekijk het ook als een extra beveiling... geen spleet in het deurknopje om met een schroevendraaier in te prutsen. Alhoewel als iemand je wagen wilt pikken doen ze dat natuurlijk gewoon alarm of geen alarm :).

ps: dus met andere woorden Steven jij leent alleen de dingen wat jouw bevallen van de turbo zoals sidepots, koplampen, frontflapjes mis je nog geen turbospoiler...TRUT! :jump:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Afbeelding
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ja die mis ik ook nog... Maar geen idee waarom turbo-rijders die nodig hebben.... 100 km/u heb je m niet nodig... Weet je, ik hoef niks te bewijzen: de meetings bewijzen keer op keer dat turbo-rijders nooit komen, ze alleen maar poetsen en niet weg kunnen rijden bij NA's....

Ja jij niet Jans.... Hoewel de laatste tijd doe jij ze ook wel erg na:

1. Nooit komen op een meeting
2. Zit geen snelheid in die bak van je

8)
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Steven neem edjes Zondag maar een rondje mee, ik weet een mooie weg. Volgende maand zijn Marcel (260pk) en Jans (400pk) er ook wel met de Speedster. Nu kan je Gerard en Piet hun auto zien 240 PK???
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

@Robin: zo'n gevoel heb ik dus ook. Maar he, ik sta open voor van alles en laten tunen ben ik ook niet vies van. Maar toch zie je dan vaak dat de aanpassingen verder gaan, ook andere zuigers, andere stevigere versnelling, enz. Dus: ik sta open. Zo open dat ik ook nog een testrit ga maken in een Elise MK1. Maar die gaat mij niet meer overtuigen denk ik.

@Flappie: ik begin na veel lezen de kift over turbo rijders en poetsers een beetje door te krijgen. Uiteraard wil ik niet zo bestempeld worden, hoewel ik nu al die richting op ga. M'n Saab poets ik overigens weinig hoor :D En vind je die echt ook truttig?

Luxe: dat is geen luxe. En luxe heb ik al. Dat zoek ik niet meer.

Hoe het ook zij, de voorpret is vaak de grootste pret.
Dat zie ik ook met mijn huidige auto; altijd gewild, nu vind ik 'm te tam en ben ik op zoek naar betere wegligging en acceleratie.
En de vrouw moet ook nog omgepraat worden :P
Laatst gewijzigd door Edjes op 21 aug 2006 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

van dijk schreef:Steven neem edjes Zondag maar een rondje mee, ik weet een mooie weg. Volgende maand zijn Marcel (260pk) en Jans (400pk) er ook wel met de Speedster. Nu kan je Gerard en Piet hun auto zien 240 PK???
:mrgreen:

Vast niemand geinteresseerd in een rondje Saab? :oops:
:bag:
Speedster T #5002
Plaats reactie