Nieuwe member (niet meer) op zoek...

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Steven dat ik nog niet op een speedster-meeting ben geweest is juist de rest van je reactie klopt niet voor mij persoonlijk dan toch, ik kan moeilijk voor alle Turborijders spreken net als jij dat niet kan voor de NA-rijders :). Ik zit nu eenmaal altijd op opelmeetings :yes: waar er overigens bijna nooit speedsters te zien zijn :bangin:
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Robin schreef:Steven dat ik nog niet op een speedster-meeting ben geweest is juist de rest van je reactie klopt niet voor mij persoonlijk dan toch, ik kan moeilijk voor alle Turborijders spreken net als jij dat niet kan voor de NA-rijders :). Ik zit nu eenmaal altijd op opelmeetings :yes: waar er overigens bijna nooit speedsters te zien zijn :bangin:
Terecht.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

linne150 schreef:
Robin schreef:Steven dat ik nog niet op een speedster-meeting ben geweest is juist de rest van je reactie klopt niet voor mij persoonlijk dan toch, ik kan moeilijk voor alle Turborijders spreken net als jij dat niet kan voor de NA-rijders :). Ik zit nu eenmaal altijd op opelmeetings :yes: waar er overigens bijna nooit speedsters te zien zijn :bangin:
Terecht.
Ja gaat toch ook niet met je lambo naar een Golf GTi meeting :wink:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Edjes schreef:
van dijk schreef:Steven neem edjes Zondag maar een rondje mee, ik weet een mooie weg. Volgende maand zijn Marcel (260pk) en Jans (400pk) er ook wel met de Speedster. Nu kan je Gerard en Piet hun auto zien 240 PK???
:mrgreen:

Vast niemand geinteresseerd in een rondje Saab? :oops:
:bag:
Eh, Nee. Maar de kop van je Motor wil ik wel hebben, al weet ik eigelijk niet of jij met de juiste motor rond rijdt. :wink:
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

Ja gaat toch ook niet met je lambo naar een Golf GTi meeting :wink:
Dat is toch nog iets anders :wink: , de speedster is nu eenmaal een opel hé like it or not,er zijn zoveel automerken die met elkaar samenwerken maar een lambo is toch nog een lambo en geen vw, is een rolls royce een bmw? is een ferrari een fiat? Het moet natuurlijk gezegd als opel en lotus iets samendoen doen ze het goed net als de lotus omega nog zo een bruut beest :twisted:

iemand zou eens een poll moeten starten met de vraag of je het spijtig vind dat de speedster een opel is. Zoveel duurder is een elise nu ook weer niet voor de degene die ja stemmen :wink:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Die zwarte Turbo val buiten budget dus daar hoef je niet meer over na te denken. En die auto van Jans is natuurlijk niet echt te vergelijken met die gewone Turbo's.
En als je snelheid zoekt in een Elise S1; de pk/gewicht verhouding is gelijk. De 111 uitvoering is wel sneller maar er schijnen koelingsproblemen te zijn.
Het standaardblok van de Elise opvoeren naar 160pk is nog wel goed te doen, ga je naar de 190pk dan is de kans op storingen duidelijk groter (en na 50.000km je motor reviseren).
Andere optie is de Honda V-tec erin leggen maar dat is natuurlijk ook niet echt goedkoop.
De proefrit in de S1 zal best goed bevallen, alleen wel even rekening houden met de rembekrachtiger die er niet op zit (went wel snel).
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Robin schreef: Zoveel duurder is een elise nu ook weer niet voor de degene die ja stemmen :wink:
Een 2001 Speedster kost ca € 15.000,- minder dan een 2001 Elise S2. Vind ik wel duur voor een auto die vergelijkbaar is.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Robin schreef:
Ja gaat toch ook niet met je lambo naar een Golf GTi meeting :wink:
Dat is toch nog iets anders :wink: , de speedster is nu eenmaal een opel hé like it or not,er zijn zoveel automerken die met elkaar samenwerken maar een lambo is toch nog een lambo en geen vw, is een rolls royce een bmw? is een ferrari een fiat? Het moet natuurlijk gezegd als opel en lotus iets samendoen doen ze het goed net als de lotus omega nog zo een bruut beest :twisted:

iemand zou eens een poll moeten starten met de vraag of je het spijtig vind dat de speedster een opel is. Zoveel duurder is een elise nu ook weer niet voor de degene die ja stemmen :wink:
Nee hoor de lambo is een lambo die mbv de VAG groep geworden is wat hij nu is.
De Speedster is een Elise die mbv de GM groep geworden is wat hij nu is.

O ja een Elise is WEL veel duurder :!: (In NL dan)

We hebben hier een frustie op het forum die eigenlijk een Exige wil.. :lol:
Laatst gewijzigd door Marcel op 21 aug 2006 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Edjes schreef:
van dijk schreef:Steven neem edjes Zondag maar een rondje mee, ik weet een mooie weg. Volgende maand zijn Marcel (260pk) en Jans (400pk) er ook wel met de Speedster. Nu kan je Gerard en Piet hun auto zien 240 PK???
:mrgreen:

Vast niemand geinteresseerd in een rondje Saab? :oops:
:bag:
NEE!! En ja vind een Saab suf, zat echt geen gang in die Aero, sorry!!
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

En een Ferrari is ook een Fiat, allebei niks!! :cry:
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Frustie?

Maar een Exige is zo geil!!









En een Saab zo niet!!
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

stevenflappy schreef:
NEE!! En ja vind een Saab suf, zat echt geen gang in die Aero, sorry!!
:)
Ik zwerf hier niet voor niets rond, hoewel hij wel prettig is voor mijn dagelijkse 110 km woonwerkverkeer.
En in die Saab passen een zooitje kinderen, vrouw, inclusief alle toebehoren. En gaat 240 km/u op de autobahn, hoewel niet lang, want ik krijg zo'n zeer oor van het gillen van de vrouw.

Helaas / gelukkig, het zijn 2 werelden.
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

who needs brains?
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

linne150 schreef:who needs brains?
:lol: 8)
Speedster T #5002
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Edjes ben je een echte Zeisternaar? En uit welke buurt kom je?
Ik ken veel mensen uit Zeist.
Plaats reactie