Pagina 1 van 1
					
				Engelse rommel
				Geplaatst: 27 aug 2006 21:05
				door stevenflappy
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 aug 2006 21:20
				door Rotax
				Lots Of Trouble, Usually Serious
Maareh, daarmee vergeleken stellen de steekvlammetjes uit je Janspeed natuurlijk niks voor...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 27 aug 2006 21:55
				door SteV6
				Is de benzinetank lek geslagen op de kerbs? Moet je zien hoeveel vloeistof er onder de dorpel uit komt ...
Of is dit nu de ultieme burn-out 

 ?
SteV6
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 5:05
				door jans
				Als ik die kop van die vent zo bekijk, heeft dié een burn''out 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 5:50
				door Arno
				SteV6 schreef:Is de benzinetank lek geslagen op de kerbs? Moet je zien hoeveel vloeistof er onder de dorpel uit komt ...
Nope..
Heel erg zelfdzaam probleem, maar er is een drijfstang gebroken vlak onder de zuiger cq. in de kleine lager van de zuiger.
Die heeft de zuiger aan stukken geslagen en een aantal brokken door de uitlaatpoort heen geramd (grote gaten in uitlaatspruitstuk, gat geslagen door cylinderwand in blok, krukas krom gemaakt, carter aan stukken geslagen etc...
Oftewel: 'au'
Maar goed.. Dit was wel een 210 PK rover K-serie (atmosferisch natuurlijk!) die normaal gesproken voor hillclimb competitie werd gebruikt. De auto is ook uiterst lichtgewicht gemaakt en weegt nog net aan 600kg..
Ik heb begrepen dat dit op zaterdag gebeurde en dat ze zondag alweer een vervangende motor in elkaar hadden zitten met de juiste onderdelen en terug in de auto, waar hij zondag nog mee heeft gereden.
Bye, Arno.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 7:04
				door bassie
				Arno schreef:SteV6 schreef:Is de benzinetank lek geslagen op de kerbs? Moet je zien hoeveel vloeistof er onder de dorpel uit komt ...
Ik heb begrepen dat dit op zaterdag gebeurde en dat ze zondag alweer een vervangende motor in elkaar hadden zitten met de juiste onderdelen en terug in de auto, waar hij zondag nog mee heeft gereden.
Bye, Arno.
 
Niets zeggen Jan ...  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 7:50
				door jans
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 8:34
				door jans
				jongens '' moeten jullie niet aan het werk  

 mijn pensioen moet wel op peil blijven hé 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 9:46
				door stevenflappy
				bassie schreef:Arno schreef:SteV6 schreef:Is de benzinetank lek geslagen op de kerbs? Moet je zien hoeveel vloeistof er onder de dorpel uit komt ...
Ik heb begrepen dat dit op zaterdag gebeurde en dat ze zondag alweer een vervangende motor in elkaar hadden zitten met de juiste onderdelen en terug in de auto, waar hij zondag nog mee heeft gereden.
Bye, Arno.
 
Niets zeggen Jan ...  

 
Das geen Vmax 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 28 aug 2006 10:04
				door jans
				Eén verschil'' hij krijgt nog een rekening 
  
en die zal hoger zijn dan van een gehaktbal 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 sep 2006 10:16
				door PB
				Arno schreef:
Maar goed.. Dit was wel een 210 PK rover K-serie (atmosferisch natuurlijk!) die normaal gesproken voor hillclimb competitie werd gebruikt. De auto is ook uiterst lichtgewicht gemaakt en weegt nog net aan 600kg..
Ik heb begrepen dat dit op zaterdag gebeurde en dat ze zondag alweer een vervangende motor in elkaar hadden zitten met de juiste onderdelen en terug in de auto, waar hij zondag nog mee heeft gereden.
Bye, Arno.
Arno,  Steve's racemotor had net dat ietsje meer dan 210pk... hij was een van de weinige die er in geslaagd is om 245pk uit de 1.8 K-Series te persen, dankzij Dave Andrews.
De vervangmotor die hij op zondag gebruikte had 196pk, met een klote-timing...
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 sep 2006 21:30
				door Speedfreak
				ehhh PB..... kennis van zaken zie ik, maar weinig kennis van etiquete...
stel je eens netjes voor!   
