Pagina 1 van 1
Dbilas uitlaatspruitstuk, ABS switch, afneembaar stuur, enz
Geplaatst: 07 sep 2006 13:12
door stevenflappy
Gisteren mijn uitlaatspruitstuk laten monteren, dat is een echt klote werkje, ruim 3 uur werk!
Maar het resultaat mag er zijn, een veel diepere brom vanaf 4000 toeren en een snellere response.
Verder zit de ABS switch er nu op en is mijn auto uitgewogen op een 50/50 gewicht op de diagonale lijn.
En mijn afneembare stuur is gemonteerd, komt nu ook een stuk dichter bij wat het sturen weer makkelijker maakt.
Verder nog effe geholpen met de Ultima, wat een bak is dat he!!!?? Dat ding is luid, ongelooflijk!! Vind m niet mooi maar wel errug bruut!
Al met al een geslaagd dagje Lotus!!

Geplaatst: 07 sep 2006 13:27
door koenvw
Lijkt me eerder een duur dagje Lotus!!

Geplaatst: 07 sep 2006 13:48
door stevenflappy
Geplaatst: 07 sep 2006 17:07
door Maik
WE MISSEN NOG EEN FOTO VAN HET SPRUITSTUK!!!
Dus....
Geplaatst: 07 sep 2006 17:42
door Piet
Wat scheelt dat in pk's met dit spruitstuk?
Die duitsers hadden ook zoiets weet iemand (Stephan?) hoe het daarmee staat.
Geplaatst: 07 sep 2006 18:14
door stef666
€900,= Voor 5 Kw vermogenswinst

Geplaatst: 07 sep 2006 18:30
door Robin
900€ voor 6.8 pk winst is wel duur natuurlijk, allee 6.8 pk volgens Lexmaul maak er maar +/- 5 pk van

, het geluid zal er wel op vooruit gaan alhoewel dat misschien ook niet de moeite is

Geplaatst: 07 sep 2006 18:30
door SteV6
piet schreef:Wat scheelt dat in pk's met dit spruitstuk?
Die duitsers hadden ook zoiets weet iemand (Stephan?) hoe het daarmee staat.
Hartmut van HiTec is aan het testen met zo'n Lexmaul uitlaatspruitstuk. Ik dacht zelfs in combinatie met een Porsche 500 cells metaalkat.
Daarnaast zijn Karsten (Dempert Automotive), Udo S. en Uwe Regelin bezig met een 4-2-1 spruitstuk.
Kortom de komende periode zal er weer veel "speelgoed" op de markt komen ...
SteV6
Geplaatst: 07 sep 2006 19:52
door Piet
Ik heb begrepen dat de sportcat van Milltec (Dezelfde die ik er ook onder heb zitten) nu ook door Porsche wordt/werd gebruikt.
Dus nog geen nieuws wat betreft HITec.
Geplaatst: 07 sep 2006 23:24
door stevenflappy
Pk's weet ik niet maar het geluid is VEEL beter!!! Natas zegt dat ik op moet letten met veel toeren in de buurt te rijden in de avond en nacht omdat het wel Zandvoort lijkt. Maar bij weinig toeren is het heel goed te doen, volgens haar zachter als vroeger....
Hij begint echt lekker te ronken rond de 4500 toeren en voluit is het

Geplaatst: 08 sep 2006 0:33
door Rotax
€ 900 en dan minder geluid bij lage toeren?
Zo wordt het nooit een fatsoenlijke boulevard-cruiser!
Maar weer een aantal coole mods!
Maar moet zeggen dat ik me nu al bijna schaam als ik 's avonds thuiskom en in z'n 2 door de straat rij. Gister een vriend, die momenteel weinig kan als gevolg van kanker op sleeptouw genomen, o.a. op en neer door de Piet Hein- en Coentunnel. Je had zijn grijns moeten zien!
Uiteraard weer politie achter me aan... Heb jij daar nooit last van? Misschien is het toeval, maar sinds de nieuwe uitlaat lijk ik wel op de "most-wanted-list" te staan, of is de Janspeed gewoon een beetje té luid voor de binnenstad?
Geplaatst: 08 sep 2006 4:53
door jans
stevenflappy schreef:Pk's weet ik niet maar het geluid is VEEL beter!!! Natas zegt dat ik op moet letten met veel toeren in de buurt te rijden in de avond en nacht omdat het wel Zandvoort lijkt. Maar bij weinig toeren is het heel goed te doen, volgens haar zachter als vroeger....
Hij begint echt lekker te ronken rond de 4500 toeren en voluit is het

S'avonds en S'nachts , is het toch wel stil in Zandvoort

Geplaatst: 08 sep 2006 7:19
door Piet
Naar dat geluid dat anders wordt door het nieuwe spruitstuk ben ik ook wel benieuwd naar.
Geplaatst: 08 sep 2006 8:46
door stevenflappy
Rotax schreef:€ 900 en dan minder geluid bij lage toeren?
Zo wordt het nooit een fatsoenlijke boulevard-cruiser!
Maar weer een aantal coole mods!
Maar moet zeggen dat ik me nu al bijna schaam als ik 's avonds thuiskom en in z'n 2 door de straat rij. Gister een vriend, die momenteel weinig kan als gevolg van kanker op sleeptouw genomen, o.a. op en neer door de Piet Hein- en Coentunnel. Je had zijn grijns moeten zien!
Uiteraard weer politie achter me aan... Heb jij daar nooit last van? Misschien is het toeval, maar sinds de nieuwe uitlaat lijk ik wel op de "most-wanted-list" te staan, of is de Janspeed gewoon een beetje té luid voor de binnenstad?
Dat is een voordeel van Flevoland, je hebt hier minder last en gewoon goed opletten en dan braaf rijden, de meeste vinden het een leuke auto, maar je hebt altijd azijnpissers!!
