ardennen

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

ardennen

Bericht door Maarten »

Het was super in de ardennen ! Wat een lekkere weggetjes hebben we toch weer gevonden !

Maar misschien moet ik toch maar eens aan Nitrons (oid) en semi's gaan denken........
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

En ik aan een compressor :wink: Dan heb je een echte linke auto, die combinatie!!

Beide zijn seconde-pakkers en als je die combineert dan moet je echt een knal-apparaat hebben.

Heb gisteren in Maarten zijn auto gereden en dan is de versnelling echt wel groter, durfde alleen niet voluit omdat ik de Nitrons, semi-slicks en vierpunt gordels miste. De reden dat ik terug kom op mijn uitspraken (niet allemaal!!!)over de compressor is omdat ik nu met Maarten heb meegereden en die rijd net als ik, DAN is ie wel sneller.... Maar niet veel zonder Nitrons en semi-slicks, dan blijf je echt goed bij. Moet nog effe het geluid van Gerard horen voor ik helemaal om ben want het geluid is nog steeds niet wat ik zoek maar dat schijnt bij Gerard verholpen te zijn. Dus twee leerzame dagen!! Heren en dames bedankt, het was erg gezellig en vooral snel!!!! :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ah... hier staat wie sneller was....

Steven, het valt mij tegen dat je de rode brigade zo'n afgang hebt bezorgd :( :twisted:

Heeft iedereen het heel gehouden trouwens? :wink:
Afbeelding
Raphael
Actief lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 11 sep 2006 13:41
Locatie: noord-holland

Bericht door Raphael »

Ik denk het wel....anders hadden we het vast wel gehoord, heb ik zo'n vermoede :P
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Het was een super week :D met voor mij een klein smetje. Maar ik begin er aan te wenen. Het bekende lampje ging weer eens branden. Gelukkig wist Maarten raad. Maandag heb ik een afspraak bij het Opel centrum die gaan naar mijn ECU stekker kijken. Heb ook een lek in mijn coolsysteem maar dat staat hier verder los van.

P.S. Ik was nog zonder problemen thuis gekomen. Ik ging ff naar het Opel centrum. Wou weer weg rijden en ja hoor het Lampje deed het weer.
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Maik schreef:
Steven, het valt mij tegen dat je de rode brigade zo'n afgang hebt bezorgd :( :twisted:
Daar hoef je niet bang voor te zijn!! :twisted: 8) Wilbert en ik konden gewoon lekker volgen en moesten zelfs af en toe even een gaatje laten vallen met bochtige parcours omdat we in de bochten gewoon harder gingen vanwege de Nitrons. Piet het wordt toch echt tijd voor bredere banden en Nitrons!!
:wink:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Die nitrons heb ik al maar met deze banden en dat ABS ga je van zelf minder hard in de bochten omdat je de zaak niet vertrouwd.

Zit nog steeds op mijn velgen te wachten. Die Engelse hebben het of heel erg druk of ze hebben een hele lange thee pauze. :evil:
Raphael
Actief lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 11 sep 2006 13:41
Locatie: noord-holland

Bericht door Raphael »

piet schreef:Die nitrons heb ik al maar met deze banden en dat ABS ga je van zelf minder hard in de bochten omdat je de zaak niet vertrouwd.

Zit nog steeds op mijn velgen te wachten. Die Engelse hebben het of heel erg druk of ze hebben een hele lange thee pauze. :evil:
Engelse en hun thee pauzes ook altijd
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Velgen Piet??? Heb ik iets gemist? Speedlines ofzo? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

stevenflappy schreef:
Maik schreef:
Steven, het valt mij tegen dat je de rode brigade zo'n afgang hebt bezorgd :( :twisted:
Daar hoef je niet bang voor te zijn!! :twisted: 8) Wilbert en ik konden gewoon lekker volgen en moesten zelfs af en toe even een gaatje laten vallen met bochtige parcours omdat we in de bochten gewoon harder gingen vanwege de Nitrons. :wink:
:jump: :thumbup:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Maik schreef:Velgen Piet??? Heb ik iets gemist? Speedlines ofzo? :)
http://www.comp.co.uk/popups/cxr6.htm
Raphael
Actief lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 11 sep 2006 13:41
Locatie: noord-holland

Bericht door Raphael »

die zien er netjes uit....hopelijk wel de donkere :?:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ziet er goed uit Piet, y-spaaksvelgen zijn altijd mooi IMO.
Wanneer hoop je ze te hebben?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ongeveer 2 maanden geleden. Heb ze 12-6 besteld. :(
Ik heb een gokje genomen met de kleur en witte besteld. Moet in theorie goed staan bij donker rood. Mocht het tegenvallen laat ik ze in een andere kleur spuiten.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

piet schreef:
Ik heb een gokje genomen met de kleur en witte besteld. Moet in theorie goed staan bij donker rood. Mocht het tegenvallen laat ik ze in een andere kleur spuiten.
Kijk, gewoon lef hebben :wink:
Lotus Elise S2
Plaats reactie