eibach
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
weet niet of ik ooit op een circuit kom, maar ik rij weinig kilometers
heb zelf net nieuwe ats dtc velgen besteld en dacht qua looks wel mooi met een setje eibach en als ik dan toch bezig ben kan ik het mooi te gelijk doen.
of lever ik veel comfort en goede rij eigenschappen daarvoor in
ps sorry steven, ben niet zo kapitaalkrachtig als jij
heb zelf net nieuwe ats dtc velgen besteld en dacht qua looks wel mooi met een setje eibach en als ik dan toch bezig ben kan ik het mooi te gelijk doen.
of lever ik veel comfort en goede rij eigenschappen daarvoor in
ps sorry steven, ben niet zo kapitaalkrachtig als jij
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Geen idee wat voor invloed zo'n eibach verlagingsetje heeft op de auto. Het is natuurlijk wel mooier als de auto verlaagd is.gerben schreef:weet niet of ik ooit op een circuit kom, maar ik rij weinig kilometers
heb zelf net nieuwe ats dtc velgen besteld en dacht qua looks wel mooi met een setje eibach en als ik dan toch bezig ben kan ik het mooi te gelijk doen.
of lever ik veel comfort en goede rij eigenschappen daarvoor in
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Eibach veren
Wel spijtig dat ze enkel veren voor de 2,2 atmo Speedster hebben
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
E-Type
114% om exact te zijn Hier een fotootje (moesten toen nog nieuwe banden op). Sorry voor de kwaliteit. Was een gewone foto en moest ze eerst inscannen.
- Bijlagen
-
- E-type.jpg (31.28 KiB) 5073 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Even terug naar de vraag van Gerben:
Wat ik zo gelezen heb op het Duitse forum win je zelfs een beetje aan comfort ten opzichte van standaard omdat de Eibach-veren progressief zijn. Eerst wat zachter/soepeler en naarmate je verder inveert stugger.
Zelf kan ik niet uit eigen ervaring zeggen hoe de Eibachs aanvoelen. Wel weet ik dat als je doorspaart en voor de Nitrons gaat, dat er een hele nieuwe wereld voor je open gaat. Zo'n enorm verschil (positief) ten opzichte van standaard.
Maar stuur anders even een PB naar Martin (Vlagtwedde) of naar Marcel 85. Voor zover ik weet rijden die met Eibach-veren.
SteV6
Wat ik zo gelezen heb op het Duitse forum win je zelfs een beetje aan comfort ten opzichte van standaard omdat de Eibach-veren progressief zijn. Eerst wat zachter/soepeler en naarmate je verder inveert stugger.
Zelf kan ik niet uit eigen ervaring zeggen hoe de Eibachs aanvoelen. Wel weet ik dat als je doorspaart en voor de Nitrons gaat, dat er een hele nieuwe wereld voor je open gaat. Zo'n enorm verschil (positief) ten opzichte van standaard.
Maar stuur anders even een PB naar Martin (Vlagtwedde) of naar Marcel 85. Voor zover ik weet rijden die met Eibach-veren.
SteV6
S4 Avant
bedankt
heb inderdaad wat mailtjes naar mensen gestuurd die hiermee rijden.
wie weet komen er ooit nitrons
maar heb nu net een setje velgen besteld daarbij komen de banden ook nog dus houden we weer effe op
alhoewel ik ook eerst dacht van ach nieuwe velgen is niet nodig, maar met zo`n auto begint het wel te kriebelen om hier en daar wat te veranderen.
hoewel het al een beauty is natuurlijk
heb inderdaad wat mailtjes naar mensen gestuurd die hiermee rijden.
wie weet komen er ooit nitrons
maar heb nu net een setje velgen besteld daarbij komen de banden ook nog dus houden we weer effe op
alhoewel ik ook eerst dacht van ach nieuwe velgen is niet nodig, maar met zo`n auto begint het wel te kriebelen om hier en daar wat te veranderen.
hoewel het al een beauty is natuurlijk