speedster niet meer te koop

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
patrick.
Nieuw lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:41

speedster niet meer te koop

Bericht door patrick. »

Voorlopig wacht ik toch maar even met verkopen...als je naar buiten kijkt geloof je het niet maar de lente staat voor de deur! Toch maar even doorrijden, er komt wel weer een nieuwe kans voor een turbo. Groeten patrick. :lol:
Laatst gewijzigd door patrick. op 03 mar 2005 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Splinternieuwe speedster te koop!

Bericht door jans »

patrick. schreef:Beste speedster rijders, liefhebbers,
Bij deze bied ik te koop aan mijn "splinternieuwe" opel speedster van bouwjaar april 2004 (!) met slechts 4300 kilometer op de teller.
Deze auto is nieuw door mij gekocht bij een opel dealer, alle boekjes nota's etc. zijn bij de auto aanwezig, de auto heeft nog fabrieksgarantie tot en met april 2006! De auto is schadevrij en de kleur van deze speedster is knalrood, de auto heeft o.a als extra's de verstralers en de vdo cd speler. De auto heeft geen leer. Hij staat nu in onze verwarmde garage, wij hebben er alleen in de zomermaanden, ( lees april tot en met begin september ), meegereden. Het is voor ons echt een auto voor erbij, gekocht voor de plezier ritjes in de weekend/ZOMERmaanden. De auto is echt als nieuw en rijd voortreffelijk! ( We rijden er nu dus niet in, hij staat in de winter verwarmd gestald! ) Mocht je op zoek zijn naar een goede nieuwe speedster voor een "superprijs" dan mail mij maar even. ( patrick. ) Via via ben ik in de gelegenheid om een bijna nieuwe speedster Turbo te kopen vandaar dit aanbod.
Hallo Patrick
Welkom bij de club ( toevallig een zwarte die je kunt kopen?)

Groetjes jans
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Misschien is het handig als je je mailadres er bij zet en een vraagprijs.

Maarten
Gesloten