wijzer

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

piet schreef:Niks vragen en gewoon doen wat jezelf het mooiste vindt.
:thumbsup:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Niet waar! Mijn mening is bindend!! :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Maik schreef:Niet waar! Mijn mening is bindend!! :P
jij draagt witte sokken,dus jou mening is niet belangrijk! 8) :wink:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Robin
Actief lid
Berichten: 358
Lid geworden op: 30 apr 2006 17:24
Locatie: Genk (België)

Bericht door Robin »

@Herman zonder die letters vond ik toch beter en iedereen heeft gelijk over de tankdop maar ik zou ook nog gaan voor zwarte zijpinkers :wink:

btw eind deze maand ga ik zoals ieder jaar naar de Essen motorshow en daar liggen de zijpinkers van de speedster in verschillende kleuren zoals blauw, groen, zwart, enz. Ik dacht dat ze ergens rond de 15 euro kosten. Persoonlijk vind ik alleen zwart mooi en wit natuurlijk, maar dat heeft iedereen natuurlijk al standaard :)
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Ik vind het ook wel mooi staan en remklauw lekker rood laten.
Teveel/alles zwart maakt de auto zo accentloos en saai naar mijn mening.
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Bijlagen
7400rpm.jpg
7400rpm.jpg (56.1 KiB) 2396 keer bekeken
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Bijlagen
stekkeraansluiting small.jpg
stekkeraansluiting small.jpg (54.95 KiB) 2386 keer bekeken
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

gaaf dash!!
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Ziet er goed uit Herman. :thumbup:
Ik zit me opeens te bedenken, moest jij geen weekendje weg met DF?
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Herman, rembalans apart kunnen instellen maakt je onafhankelijk wat betreft remblokken keuze.
Down graden van remmen met het vermogen in jou auto lijkt mij geen verstandige optie :shock:

Ik zie jou eerder je blokken upgraden, zoals je met vrijwel alles op en aan je auto hebt gedaan!

optie B dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Herman schreef: B) Adjustable Proportioning Valves, oftewel 2 stuks (linker en rechter remleidingen lopen langs buitenzijde van voor naar achter) instelbare remkrachtbegrenzers in de remleidingen van de achterwielen plaatsen.
Zet zo proportionling valve alsjeblieft tussen de aansluiting van het achter-circuit van je hoofdremcylinder en het ABS verdeel-blok en niet in de individuele leidingen naar de wielen.

Exact gelijk gaan die drukregelaars nooit zijn en dan loop je het risico dat je links-rechts een remdrukverschil krijgt.

Dat is denk ik wel het laatste wat je wilt..

Oh.. En 'downgrade' van Ferodo 2500's naar RS4-2? Hmm... Ik gok dat het eerder een 'upgrade' is hoor!

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zoals Dominique al zegt zou ik het eerst op een simpele manier proberen te verbeteren door wat te experimenteren met remblokken.
Maar als je echt heel lomp bezig was met terugschakelen tijdens remmen en insturen dan heb je kans dat dit je altijd gebeurd was, tenzij je je achterklauwen helemaal eraf gooit :wink:
Afbeelding
Plaats reactie