piet schreef:Niks vragen en gewoon doen wat jezelf het mooiste vindt.
wijzer
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
@Herman zonder die letters vond ik toch beter en iedereen heeft gelijk over de tankdop maar ik zou ook nog gaan voor zwarte zijpinkers
btw eind deze maand ga ik zoals ieder jaar naar de Essen motorshow en daar liggen de zijpinkers van de speedster in verschillende kleuren zoals blauw, groen, zwart, enz. Ik dacht dat ze ergens rond de 15 euro kosten. Persoonlijk vind ik alleen zwart mooi en wit natuurlijk, maar dat heeft iedereen natuurlijk al standaard
btw eind deze maand ga ik zoals ieder jaar naar de Essen motorshow en daar liggen de zijpinkers van de speedster in verschillende kleuren zoals blauw, groen, zwart, enz. Ik dacht dat ze ergens rond de 15 euro kosten. Persoonlijk vind ik alleen zwart mooi en wit natuurlijk, maar dat heeft iedereen natuurlijk al standaard
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Zet zo proportionling valve alsjeblieft tussen de aansluiting van het achter-circuit van je hoofdremcylinder en het ABS verdeel-blok en niet in de individuele leidingen naar de wielen.Herman schreef: B) Adjustable Proportioning Valves, oftewel 2 stuks (linker en rechter remleidingen lopen langs buitenzijde van voor naar achter) instelbare remkrachtbegrenzers in de remleidingen van de achterwielen plaatsen.
Exact gelijk gaan die drukregelaars nooit zijn en dan loop je het risico dat je links-rechts een remdrukverschil krijgt.
Dat is denk ik wel het laatste wat je wilt..
Oh.. En 'downgrade' van Ferodo 2500's naar RS4-2? Hmm... Ik gok dat het eerder een 'upgrade' is hoor!
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Zoals Dominique al zegt zou ik het eerst op een simpele manier proberen te verbeteren door wat te experimenteren met remblokken.
Maar als je echt heel lomp bezig was met terugschakelen tijdens remmen en insturen dan heb je kans dat dit je altijd gebeurd was, tenzij je je achterklauwen helemaal eraf gooit
Maar als je echt heel lomp bezig was met terugschakelen tijdens remmen en insturen dan heb je kans dat dit je altijd gebeurd was, tenzij je je achterklauwen helemaal eraf gooit