Larini
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Larini
Geluidsproductie als je doortrekt tijdens het voorbijrijden bijna 103 dB Dus kan je het op sommige racecircuits wel vergeten Maximum 98 dB is zowat de huidige standaard.
A thing of beauty is a joy forever!
Re: Larini
Ai, dus dan kan je een full Larini wel vergeten en toch voor een full militek gaan.Pipo schreef:Geluidsproductie als je doortrekt tijdens het voorbijrijden bijna 103 dB Dus kan je het op sommige racecircuits wel vergeten Maximum 98 dB is zowat de huidige standaard.
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Larini
Niet enkel de Larini hoor De Opel sportcup, de Hexara-lijn, enz... Velen van die sportuitlaten zijn in hetzelfde bedje ziek (meestal absorptiedempers) Voor alle duidelijkheid; ik hou wel van een paar decibels , maar de normen op de race-circuits worden hoe langer hoe strenger. Er komt nog een tijd dat er enkel met electrische wagens mag geraced worden
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Milltek
Sorry dat ik je moet tegenspreken, Mark Maar ik heb een Milltek VXR demper onder mijn Turbo hangen, en ik kan je verzekeren dat het een full-absorptiedemper is Ik heb het ding goed bestudeerd (zelfs met intern met spiegeltjes ) Hij heeft wel een uniek design welk er voor zorgt dat op lage toeren toch een goede demping plaatsheeft.
Ik weet wel niet of het design voor hun Atmo-demper hetzelfde is Die ziet er uiterlijk gelijkaardig aan onze standaard demper uit. (te zien op: http://www.vx220.org.uk/index2.php?cPath=29)
Heeft er iemand die al eens van binnen bekeken?
Ik weet wel niet of het design voor hun Atmo-demper hetzelfde is Die ziet er uiterlijk gelijkaardig aan onze standaard demper uit. (te zien op: http://www.vx220.org.uk/index2.php?cPath=29)
Heeft er iemand die al eens van binnen bekeken?
A thing of beauty is a joy forever!
Ah, ok! Ik heb het een keer aan thorney gevraagd en die schreef dat het geen 100% absorptie demper is, maar dat er een of twee kamers in zitten..
Maar misschien dat de turbo demper anders is wat dat betreft. Geluid wordt daar waarschijnlijk ook al meer gedempt omdat de turbo in de uitlaat lijn zit.
Mark
Maar misschien dat de turbo demper anders is wat dat betreft. Geluid wordt daar waarschijnlijk ook al meer gedempt omdat de turbo in de uitlaat lijn zit.
Mark
C30-94@0.55bar
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2038
- Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
- Locatie: Oost-Vlaanderen
Larini
Bij de Milltek Atmodemper zou het kunnen dat er meer kamers zijn, omdat daar de uitlaatpijpen haaks op de ingaande pijp in het midden van de mantel uitkomen zoals bij onze standaard dempers.
Bij de Milltek Turbodemper ligt de uitgaande pijp schuin tegenover de ingaande pijp. Binnenin bevind zich één doorlopende geperforeerde pijp die echter niet rechtdoor loopt zoals bij de meeste absorptiedempers, maar in een S-slingerbocht.
Bij de Milltek Turbodemper ligt de uitgaande pijp schuin tegenover de ingaande pijp. Binnenin bevind zich één doorlopende geperforeerde pijp die echter niet rechtdoor loopt zoals bij de meeste absorptiedempers, maar in een S-slingerbocht.
- Bijlagen
-
- SchemaVXRdemper.jpg (11.6 KiB) 4799 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
- Herman
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2481
- Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
- Locatie: Zeeland
Re: precat
Deleted