zandvoort

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

zandvoort

Bericht door zoonvanlinne150 »

vandaag op ZV geweest!!!4 rondjes meegereden met willem v/d kooij!!!!!met die race exige!!!! :shock: :shock: man, man wat een kanon is dat zeg!!!!

220 op het rechte stuk.......maar die bochten en dat aanremmen! :shock: niet normaal gewoon...

ook nog even de ultima can am in actie gezien!!!!en een of ander race lambo murcielago........wat een vette dag!!!HEEEEEERRRRLIJK!

er was ook 1 speedster een groene met ats'jes....geen idee wie dat was... :?:

er waren zelfs 2 honda NSX'en!!!! 8)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Speedfreak
Mega lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

8) 8) klinkt goed! 8) 8)

de ideale koninginnedag lijkt me!

enne..........
Bijlagen
TTIWWOP.gif
TTIWWOP.gif (1.19 KiB) 5117 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Speedfreak op 30 apr 2007 17:20, 2 keer totaal gewijzigd.
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Speedfreak schreef:8) 8) klinkt goed! 8) 8)

de ideale koninginnedag lijkt me!
nou ik had liever vanochtend om 5 uur op een kleedje gezeten met me ouwe zooi.....NOT! :wink:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

TTIWWOP???????
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Klinkt goed Chris 8)
Heb je geen rondje geprobeert te bietsen bij Eric met z'n Ultima? :wink:
Ging dat ding nog een beetje rap over het rechte stuk of wat? 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

En weet je ongeveer de rondetijd die de exige reed? Zal wel onder de 2minuten zijn geweest?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Speedfreak
Mega lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

This Tread Is Worthless WithOut Pics!!!
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

die erik liet zich rijden door jan v/d kooij.....na 3 rondjes was het alweer klaar........en ging hij naar huis....poetser.......

tijden heb ik niet.....maar alle juuses wat ging dat hard.....die versnelling en dat remmen in dat ding was echt ''mind blowing''......

in de vodafone bocht nog ff een porsche gt3 asswhoop gegeven....
en dan continu dat geluid van die compressor in je oor!!!!8)


fotoos volgen....maatje zet ze ff op het net....dan gooi ik ze hierop....ff w8tuh dus.....

er reden ook nog van die westfields...met vogges mij die hayabuse motoren erin..(op ze helm stond megabusa,en het toerental was vrijhoog :shock: )
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Maik schreef:En weet je ongeveer de rondetijd die de exige reed? Zal wel onder de 2minuten zijn geweest?
tijd moet zeker rond de 2 min zijn geweest...hij liep ook nog eens op slicks.....dus dat gaat wel....en die willem....die's gek!!!zo hard en with NO FEAR,duikt hij de bocht in... :shock: 8) geen seconde bang geweest alleen was ik helemaal hyper van de adrenaline!!!! :twisted:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Dat ding is echt een belevenis he, door die auto ging ik echt serieus nadenken over een compressor, daar klinkt het zo goed!!! FF wachten op het eerste TB setje en dan luisteren.......
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

stevenflappy schreef:Dat ding is echt een belevenis he, door die auto ging ik echt serieus nadenken over een compressor, daar klinkt het zo goed!!! FF wachten op het eerste TB setje en dan luisteren.......
die compressor is gewoon muziek!!!!en idd een belevenis!!!! 8) :wink:

opvoeren is een must....met turbo, compressor of ''gewoon''N/A heerlijk zo'n auto met zo'n kracht! 8)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Op slicks? :shock: Dan mag ik hopen dat hij onder de 2minuten kwam, anders is het een prutser (maar aan de verhalen te horen is hij eerder een Schumacher 8) )...

Mooie verhalen man!
Afbeelding
Gebruikersavatar
mevistox5
Lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 aug 2005 8:43

Bericht door mevistox5 »

Ben je niet met Mathew (testrijder van Lotus UK) meegereden?? Bij gebrek aan eigen spul,ben ik maar eens bij hem ingestapt.

Conclusie: We zijn allemaal poetsers. Jonge wat ligt de grens ver weg. Ik vroeg nog aan hem, op hoeveel procent rij je nu? Antwoord 80%..... GLOP.

Maar goed het was een leuke dag. Overiges de Ultima vertrok omdat hij de baan niet meer op mocht. In het 2e rondje kreeg hij al een zwarte vlag omdat de wagen te veel herrie maakte. Bij een volgende poging om de baan op te gaan we de hem de toegang ontzegd.

Overigens kreeg de Racelambo in de middag sessie ook de zwarte vlag vanwege de herrie. (niet mijn mening overigens)

Leuke dag en weer aardig bijgekleurd. Hopelijk is mijn wagen volgende week dinsdag klaar. Kan de fun weer beginnen.

Nico
Gebruikersavatar
Rotax
Mega lid
Berichten: 960
Lid geworden op: 21 jun 2005 0:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rotax »

Pfff, als je met zo'n Ultima ook al niet meer op het circuit mag spelen, wat heb je er dan aan? :?
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Maik schreef:Op slicks? :shock: Dan mag ik hopen dat hij onder de 2minuten kwam, anders is het een prutser (maar aan de verhalen te horen is hij eerder een Schumacher 8) )...

Mooie verhalen man!
op slicks ja....later op de dag was ie nog tegen een boutje gelopen...gevolg>hele binnenkant van de band aan flarden...hebben ze snel de band van die fabrieks lotus gehaald en hem midden op het circuit op die gele gezet..... 8)

die witte en die gele deden niet voor elkaar onder zag ik later toen ze tegen elkaar het racen waren! 8)

en idd die willem is wel een soort schumachertje....die vent kan echt goed en met veel controle rijden..hij zat gewoon terwijl we een porsche bi-turbo aan de binnenkant inhaalde te zwaaien naar hem(dag porsche!!!) :wink: 8)
die ultima maakte idd een pleu^@*#s herrie...maar daar is een circuit toch voor...kudt land. :evil:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Plaats reactie