GT
Geplaatst: 10 mei 2007 7:27
Jaja inmiddels hebben we de GT ruim een week.

KLIK OP EEN FOTO VOOR EEN GROOT EXEMPLAAR
Als je nu gaat vergelijken met de speedster, wat eigenlijk niet klopt uiteraard gezien hij niet neergezet is als net zo'n auto als de speedster.
Dat merk je dus ook.
Speedster is echt een rijders auto, dit is meer een boulevard cruiser
Auto is zwaar en dat merk je.
Besturing is minder direct.
Comfortabel voor een roadster.
Deze auto leent zich meer voor dagelijks gebruik dan een speedster.
De motor is een beest, lijkt wel een V-TEC, als je het gas plankt komt de turbo bij tot 100 Kpa.......kom je bij de ca 4500 toeren gaat de turbodruk nog verder omhoog richting 140 Kpa als ik me niet vergis.
Persoonlijk mag ik dat wel, 150 km/uur rijd je met 3000 rpm, lekker rustig alleen wat windgeruis, maarja het is en blijft een cabrio.
Ik heb er nu zo'n 1300 km op staan, gemiddeld rijd ik 1:11 dat had ik zeker niet verwacht, uiteraard doe ik hem niet continu op zijn staart trappen........maar valt absoluut niet tegen ik was bang voor impreza waardes
Kofferbak heb je met dak open bij de speedster meer
Wel prettig met dit weer is de waakhond, heb al regelmatig dat ik tijdens het nemen van een bocht antislip zie knipperen
je kan hem geheel uitschakelen en op competive mode zetten, zorgt hij dat je niet uit de bocht vliegt, maar verder kun je alles ermee doen.
De looks zijn echt good vindt ik prachtig is hij, maarja smaken verschillen
Voor mij is dit zeker een goede wagen eens kijken hoe hij bevalt na lange tijd.
Kortom een GT voor elke dag en een speedster voor de weekenden




KLIK OP EEN FOTO VOOR EEN GROOT EXEMPLAAR
Als je nu gaat vergelijken met de speedster, wat eigenlijk niet klopt uiteraard gezien hij niet neergezet is als net zo'n auto als de speedster.
Dat merk je dus ook.
Speedster is echt een rijders auto, dit is meer een boulevard cruiser

Auto is zwaar en dat merk je.
Besturing is minder direct.
Comfortabel voor een roadster.
Deze auto leent zich meer voor dagelijks gebruik dan een speedster.
De motor is een beest, lijkt wel een V-TEC, als je het gas plankt komt de turbo bij tot 100 Kpa.......kom je bij de ca 4500 toeren gaat de turbodruk nog verder omhoog richting 140 Kpa als ik me niet vergis.
Persoonlijk mag ik dat wel, 150 km/uur rijd je met 3000 rpm, lekker rustig alleen wat windgeruis, maarja het is en blijft een cabrio.
Ik heb er nu zo'n 1300 km op staan, gemiddeld rijd ik 1:11 dat had ik zeker niet verwacht, uiteraard doe ik hem niet continu op zijn staart trappen........maar valt absoluut niet tegen ik was bang voor impreza waardes

Kofferbak heb je met dak open bij de speedster meer

Wel prettig met dit weer is de waakhond, heb al regelmatig dat ik tijdens het nemen van een bocht antislip zie knipperen

De looks zijn echt good vindt ik prachtig is hij, maarja smaken verschillen

Voor mij is dit zeker een goede wagen eens kijken hoe hij bevalt na lange tijd.
Kortom een GT voor elke dag en een speedster voor de weekenden
