Ik ben??????

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Ik ben??????

Bericht door van dijk »

Hallo ik ben Martin van Dijk, ik kom uit Zeist (naast Utrecht) Ik rij nu een Peugeot 406 3.0 coupe. Ik heb eerst Volkswagen gereden, en was altijd een beetje antie Opel :twisted: Maar VW heeft aardig hun best gedaan om klanten kwijt te raken, en toen toen heb ik een oude Mercedes gekocht (1972) maar met 2 linker handen is dat ook niet alles. en nu heb ik een Peugeot maar dat rijdt niet echt strak :cry: Dus ben ik op zoek gegaan naar een sportieve auto of een motor :roll: en na een lange zoek tocht is het een Opel geworden, en ik moet zeggen ook de andere modellen hebben mij een goeie indruk gegeven van Opel :D en mischien wordt ik nog wel is antie VW :twisted: maar dat moet de Speedster maar bewijzen.
Groeten Martin van Dijk :wink:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Ha Martin,

Allereerst welkom en veel leesplezier!

Heb je een Speedster 2.2 of een Speedster Turbo aangeschaft?

Edit: Ik las ergens anders dat het een blauwe 2.2 is geworden :lol:

En bedoel je de VW-dealer, of PON de importeur? Want over de houding van die laatste ben ik ook niet echt te spreken (en dat is dan een behoorlijk understatement).

SteV6
S4 Avant
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Bedankt. ik heb een 2.2 gekocht een van de laatstse van de aktie.
Ik bedoelde de Dealer, ik denk dat het wat te goed ging met VW. Ik hoop dat het bij Opel beter is.
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Wat is jouw ervaring met Pon?
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik ken genoeg negatieve verhalen over Pon, alleen persoonlijk heb ik nog geen problemen met hun gehad.
De versnellingsbak van mijn vorige auto, een seat leon 20VT werd zonder morren zonder kosten vervangen, ook al was de auto een paar weken al buiten garantie. Dan moet ik er wel bij zeggen dat mijn dealer zich toen volledig had ingezet om het voor mij te regelen...

Maar dat PON nogal vol van zichzelf is en niet van de klant, dat is bekend :(

gr.
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Ervaringen met PON?!

Vanuit het importeursmagazijn gewoon meer dan 6 weken moeten wachten op essentiele onderdelen (de zogenaamde backorder), terwijl in Duitsland die onderdelen binnen 3 werkdagen te leveren waren. Maar via Duitsland betrekken mocht niet i.v.m. garantie. Matige technische ondersteuning aan de dealers. Geen terugroepacties terwijl bekend is dat er slechte onderdelen gebruikt zijn enz. enz.

Alhoewel ze dat laatste bij Opel ook lijken te doen. Zolang de klant niet klaagt of van niets weet is het prima ....

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie