SPEEDSTER TURBO: Verkoop geannuleerd
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
SPEEDSTER TURBO: Verkoop geannuleerd
Opel Speedster Turbo.
Verkoop geannuleerd!
Verkoop geannuleerd!
Laatst gewijzigd door Pipo op 23 jul 2007 9:39, 2 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
verkoop
Daarom dat ik hem aanvankelijk ook niet op het nederlandse forum te koop wou stellen, Jans. Voor de andere landen is het echter een ander en voordeliger plaatje
Je staart je nu wel wat blind op jullie hogere aankoopprijs (zelfs bij nieuwe auto's). Maar dat wordt in andere landen dan weer gecompenseerd op andere manieren. Hoe je het ook draait of keert. De regering pikt altijd wel een behoorlijk deel in van je zuurverdiende geld
Ik geef wel toe dat ze bij jullie wel wat overdrijven met die BPM
PS Ik weet zogezegde 'nieuwe' Speedsters bij dealers staan met honderden (en meer) kms erop die er bijlange niet zo goed uitzien als de mijne
(En dan wil ik er nog niet aan denken hoe die testkms afgelegd zijn
)

Je staart je nu wel wat blind op jullie hogere aankoopprijs (zelfs bij nieuwe auto's). Maar dat wordt in andere landen dan weer gecompenseerd op andere manieren. Hoe je het ook draait of keert. De regering pikt altijd wel een behoorlijk deel in van je zuurverdiende geld

PS Ik weet zogezegde 'nieuwe' Speedsters bij dealers staan met honderden (en meer) kms erop die er bijlange niet zo goed uitzien als de mijne

- Pipo
verkoop
Dan ken je me nog nietMarcel schreef:en er valt best nog wel wat af te praten![]()
En wordt het de Astra Cabrio

Weet nog niet zeker ivm de Astra TwinTop. Ik wacht eerst even de testrit af.
- Marcel
- Contacteer:
Re: verkoop
Wat dat je van een Eos Turbo..........PRACHTIGPipo schreef:Dan ken je me nog nietMarcel schreef:en er valt best nog wel wat af te praten![]()
En wordt het de Astra Cabrio![]()
Weet nog niet zeker ivm de Astra TwinTop. Ik wacht eerst even de testrit af.

- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Pipo
verkoop
Prijs in België voor een VW EOS start vanaf 36.030 € (hoeveel de nederlandse bpm daarop is weet ik niet). En daar komen nog eens een pak aan opties bovenop
Typisch duits, een optielijst van hier tot in Frankfurt
vb'tje: Pack 'Individual' 4.796,44 €
Zetels in tweekleurig leder , Elektrische lendensteunregeling op de voor zetels , Sportvering 15mm verlaagd , Binnenbekleding van deurpanelen in lederaspect , Logo en radiatorrooster in lichtkleurig chroom , Zwarte houten inlegplaatjes , Deurdrempels in aluminium+opschrift 'Individual'
Details zie link
http://www.autozone.be/auto/nieuwe-wage ... i-dsg.html
Pfff, dan kan je vééél beter mijn Turbo kopen

vb'tje: Pack 'Individual' 4.796,44 €
Zetels in tweekleurig leder , Elektrische lendensteunregeling op de voor zetels , Sportvering 15mm verlaagd , Binnenbekleding van deurpanelen in lederaspect , Logo en radiatorrooster in lichtkleurig chroom , Zwarte houten inlegplaatjes , Deurdrempels in aluminium+opschrift 'Individual'
Details zie link
http://www.autozone.be/auto/nieuwe-wage ... i-dsg.html
Pfff, dan kan je vééél beter mijn Turbo kopen

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Nou ja, eigenlijk maakt het natuurlijk helemaal niet uit of 'ie 'm wel of niet verkoopt, rijden deed hij er toch niet mee
Aan alle potentiele kopers: deze auto verkeert in "beter-dan-nieuw-staat" en is de vraagprijs absoluut waard!
Je moet 'm alleen nog wel even inrijden en het beestje is aanvankelijk nogal huiverig voor snelheid

Aan alle potentiele kopers: deze auto verkeert in "beter-dan-nieuw-staat" en is de vraagprijs absoluut waard!
Je moet 'm alleen nog wel even inrijden en het beestje is aanvankelijk nogal huiverig voor snelheid