12 nieuwe leden in 5 dagen!

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

12 nieuwe leden in 5 dagen!

Bericht door Maik »

Wie zijn die ~10 mensen die zich de laatste paar dagen allemaal aangemeld? Lijkt wel of er opeens een invasie aan de gang is!
Misschien liefhebbers uit het buitenland?

We zitten mooi wel al op 73 leden! :)
Erg goed, die 75 leden die ik gehoopt had voor dit jaar gaan dus wel lukken :wink:

Groetjes,
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hmm, laat maar, volgens mij zijn het spammers!
Check hun websites.... :?
Nee, jij niet Richard :wink:
Ik vond hun nicknames ook al een beetje vaag....
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Gebruikersbestand opgeruimd en aanmeldprocedure gewijzigd.

Mark
C30-94@0.55bar
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

leden

Bericht door jans »

hallo

7 nieuwe leden eraf binnen 1.5 uur :(

jans
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: leden

Bericht door markv »

jans schreef:hallo

7 nieuwe leden eraf binnen 1.5 uur :(
He, ik ben echt wel sneller dan dat hoor! Was hoogstens 5 minuten!! :D

Enne, lekker belangrijk hoeveel mensen het zijn? Het lijkt me veel belangrijker dat de mensen die op het forum zitten het leuk vinden en er wat aan hebben. Liever 10 gebruikers die veel plezier hebben in het forum, dan 30 die het niks vinden of niks doen...

imho...

Mark
C30-94@0.55bar
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: leden

Bericht door jans »

markv schreef:
jans schreef:hallo

7 nieuwe leden eraf binnen 1.5 uur :(
He, ik ben echt wel sneller dan dat hoor! Was hoogstens 5 minuten!! :D

Enne, lekker belangrijk hoeveel mensen het zijn? Het lijkt me veel belangrijker dat de mensen die op het forum zitten het leuk vinden en er wat aan hebben. Liever 10 gebruikers die veel plezier hebben in het forum, dan 30 die het niks vinden of niks doen...

imho...

Mark
Hi Mark

Een vraagje: is het niet mogelijk om dit soort z.g. leden te weren d.m.v.
het kenteken erbij te vermelden :?: bij aanmelding :?:
Dit wordt n.l. ook gevraagd op het duitse forum.

groetjes jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Mwah... dat lijkt mij nou ook weer niet nodig. Je pikt de "neppers" er toch snel wel tussenuit.
Je moet voor het aanmelden de drempel juist vrij laag houden, dat nodigt meer uit denk ik.
Als het goed is kunnen de moderators zien hoeveel iemand post op de club en hoevaak iemand zich inlogt. Misschien dat elk half jaar er even gekeken moet worden of mensen nog wel inloggen in het laatste half jaar, zo niet, dan verwijder je gewoon die account. Dan houden we toch een redelijk aktuele lijst van de aktieve gebruikers over. Zo'n redelijk up-to-date lijst is soms toch weleens handig voor bijvoorbeeld het kiezen van locaties voor bijeenkomsten (maar dan moet iedereen eigenlijk wel even zijn woonplaats invullen in zijn profiel :idea: ).

Dat verwijderen van je account gebeurd ook ongeveer op die manier op het seat-forum....

zomaar wat gedachten :wink:

gr.
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Mwah... dat lijkt mij nou ook weer niet nodig. Je pikt de "neppers" er toch snel wel tussenuit.
Je moet voor het aanmelden de drempel juist vrij laag houden, dat nodigt meer uit denk ik.
Als het goed is kunnen de moderators zien hoeveel iemand post op de club en hoevaak iemand zich inlogt. Misschien dat elk half jaar er even gekeken moet worden of mensen nog wel inloggen in het laatste half jaar, zo niet, dan verwijder je gewoon die account. Dan houden we toch een redelijk aktuele lijst van de aktieve gebruikers over. Zo'n redelijk up-to-date lijst is soms toch weleens handig voor bijvoorbeeld het kiezen van locaties voor bijeenkomsten (maar dan moet iedereen eigenlijk wel even zijn woonplaats invullen in zijn profiel :idea: ).

Dat verwijderen van je account gebeurd ook ongeveer op die manier op het seat-forum....

zomaar wat gedachten :wink:

gr.
Maikel
Worden de mensen dan niet eerst ingelicht :?: voordat ze verwijderd worden :?: Want er staan een paar mensen op nul, terwijl ze wel speedster rijden.

jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ja, dat klopt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen zomaar verwijderd wordt. Er zijn mensen die nog niets gepost hebben maar die misschien wel meelezen, die moet je dan niet verwijderen natuurlijk. Maar als het goed is kunnen de moderators zien hoevaak iemand inlogd (misschien is dat om te checken wel heel veel werk, dan heb ik niets gezegd :wink: ).
Nu is het ledenbestand nog best klein en is alles te overzien. Maar wie weet worden "we" nog een keer 2 of zelfs 3 keer zo groot (wishfull thinking :) ) en dan zou je het wat strakker kunnen bijhouden op die manier.
Maar van tevoren een emailtje sturen naar desbetreffende persoon is natuurlijk zowiezo wel netjes.

Allemaal wel makkelijk praten van mij, ik ben geen moderator :wink: .

M.
Afbeelding
Plaats reactie