Koelvloeistof
Geplaatst: 11 dec 2007 7:32
Ik moet 'm bijvullen (af en toe brand het lampje), zit er verschil in kwaliteit? Ik heb ergens gelezen dat je hetzelfde merk moet aanhouden. Welk merk gebruikt vd Kooi?
De Nederlandse Opel Speedster Club
https://www.speedsterclub.nl/forum/