ik kom uit het oltimer wereldtje en ben nu volledig omgeschakeld dus
hier weer een nieuwe speedster eigenaar.
van een mag wel zeggen zo goed als nieuwe speedster.met 3400km gelopen.(juist ja de auto waar ene maik het even over had in het forum.)staat inmiddels 4100 op.
heefd al die tijd in de showroom gestaan bij de opel dealer hij was ook van de directeur zelf.
zou eerst een blauwe van een kennis overnemen ( die nu van nieuw lid will is)en in het noorden rijd.maar kwam deze tegen en heb snel beslist en was de eerste. ik heb hem voor een zeer mooie prijs kunnen overnemen.
hij is zilvergrijs wat ik persoonlijk wel de mooiste kleur vind. ook al zijn de meningen hier over verdeeld .gelukkig maar anders reden we alle in de zelfde niet waar? en wie bepaald tenslotte wat de mooiste is?
nadat ik hem een uur thuis had staan heb ik de emblemen en de voorste grillbalk gedemonteerd. volgende dag veren besteld en 3 dagen later de auto verlaagd 2,5cm. wil nu nog spoorverbreders monteren, precat verwijderen en ander luchtfilter.verder niets ga eerst meer eens lekker rijden.heb hem gekocht voor de aankomende 15 jaar .zal in het voorjaar zeker een bezoek brengen aan een meeting.