Who are we?

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gracer
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 jan 2008 19:40

Who are we?

Bericht door Gracer »

Hallo,

Mijn nick is Gracer, maar in het echte leven noem ik Kevin De Poorter, als beroep ben ik zelfstandig; supervisie, controle en beheer van grote industriële gebouwen (meestal overheid) zijn men ding.

Momenteel woon ik samen met men vriendin op een appartementje, en ook zijn we momenteel bezig aan het bouwen, allé ja, meer verbouwen, we zijn een oude boerderij aan het restaureren in de originele staat en hierin kruipt heel wat geld en tijd natuurlijk.

Gelukkig zijn we ook altijd autofanaten geweest, dit zie je dan ook aan het lijstje met wagens en motoren.

- ....
- Kawasaki ZXR 400: pk ?
- Kawasaki ZX6R: pk ?
- Honda SP 1: 135pk
- Opel Corsa: 1,7 TDI
- Mazda 323: 1,8L
- Renault twingo: 1,2L
- Mitsubishi Eclipse: 145pk
- Mitsubishi Eclipse Turbo Cabrio (helaas automaat): +-260pk
- Toyota Celica GT4: 245pk
- Subaru Impreza WRX: 285pk
- Audi A6 2,5TDI V6: 170 pk
- Audi S3 Quattro: 270pk

al deze wagens en motoren gebruikte ik dagelijks, je moet zien, ik doe heeeeeeeel veel autostrade, ik doe +- 1500km per WEEK.

en onze huidige wagen is een Opel Astra Coupe 2,2 met irmsher kit, verlaagd met Kw veren, 18" velgen. voor de rest is het een full option. En hoewel dit men eerste Opel is dat ik ooit mee reed zal het niet de laatste zijn.

Dus ja, binnenkort als we verhuizen hebben we dus extra ruimte, en extra garages om wat meer autokes te plaatsen, en werd het ook eens tijd voor een nieuwe wagen voor men vriendin + weekendwagen, en daar we het te gek vinden om 3 auto's te hebben, hebben we maar besloten dat Marian (men vriendin) hiermee haar dagelijkse werk-woon verkeer zal doen.

Dus nu zijn we op zoek naar een Opel Speedster 2,2: een SC zal zeker tot de modificaties behoren, de bedoeling is er een supersnelle wagen van te maken daar we hier toch een porsche/ferrari killer van willen maken (en dit om toch maar sneller te zijn dan mijn vader zen Porsche 996).


Hopende dat dit genoeg intro was.

Groetjes

Kevin & Marian
Bijlagen
coupé klein.jpg
coupé klein.jpg (74.31 KiB) 1672 keer bekeken
coupé klein2.jpg
coupé klein2.jpg (56.63 KiB) 1668 keer bekeken
coupé klein4.jpg
coupé klein4.jpg (74.5 KiB) 1661 keer bekeken
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Welkom Kevin. :thumbup:
Gracer
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 jan 2008 19:40

Bericht door Gracer »

thx piet
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

welkom en succes met de zoektocht naar een speedster !
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Welkom en dat jullie maar een mooie speedster mogen vinden :wink:
Gracer
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 jan 2008 19:40

Bericht door Gracer »

bedankt voor alle positieve reacties............

We hopen inderdaad om snel een goeie speedster te vinden.... iemand ervaring met de MS design widebody kit??

is supermooi vinden we........

Kevin & Marian
Plaats reactie