V max

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Plaats reactie
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

V max

Bericht door jans »

Hallo

Gisteren kontakt gehad met Werner (Senior) Maandag a.s. is zijn turbo
zeer waarschijnlijk klaar voor een proef rit. Ben hierbij uitgenodigd in Borken voor een
proefrit :mrgreen: Zal mij benieuwen wat het verschil is tussen ruim
250 pk en ruim 300pk. Aangezien dat mijn turbo de zelfde behandeling
Krijgt,Kan ik mooi het een en ander uitproberen.

jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Kan ik niet beter in jouw plaats gaan Jans? Jij bent zoveel geweld helemaal niet gewend :!: :lol:

Heb je misschien een digitale camera? Je moet dan natuurlijk wel wat foto's en filmpjes maken :wink: . Vooral een filmpje van zijn dashboard zodat we eens kunnen zien hoe snel een 300pk speedster accelereert! :P

succes!
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Kan ik niet beter in jouw plaats gaan Jans? Jij bent zoveel geweld helemaal niet gewend :!: :lol:

Heb je misschien een digitale camera? Je moet dan natuurlijk wel wat foto's en filmpjes maken :wink: . Vooral een filmpje van zijn dashboard zodat we eens kunnen zien hoe snel een 300pk speedster accelereert! :P

succes!
Maikel
Hi Maik
Met een jetlag moet je niet achter het stuur kruipen,krijg je weer het gevoel in dergelijke auto , dat je nog vliegt :mrgreen:
Film camere heb ik niet, maar kan met mijn digitale foto toestel wel een stukje filmen,zal proberen hier wat van te maken.

Jans
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Daar zou ik ook wel bij willen zijn!

Jan, kan je mij via PB wat meer details geven? Dan kan ik even in mijn agenda kijken of ik erbij kan zijn. Kan ik gelijk even kennismaken met Werner.

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie