proef

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Gisteren heb ik even proefgereden in Jans Turbo.

De verbeteringen van Vmax zijn echt extreem goed voelbaar. De Turbo was al snel, maar na de aanpassing van het motormanagement door Vmax blijft de motor trekken tot boven de 6500 rpm terwijl het daarvoor net na de 5500 rpm over was. Tractie is nu op droog wegdek en voldoende temperatuur geen probleem. Je kan de tractie wel verbreken, maar alles is zeer goed doceerbaar.

Ook de Ferrodo blokken zijn een goede investering Jan!

Het wordt tijd dat we Maik of Mark met hun meetapperatuur gaan uitnodigen voor wat echte metingen ....

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

SteV6 schreef:Gisteren heb ik even proefgereden in Jans Turbo.

De verbeteringen van Vmax zijn echt extreem goed voelbaar. De Turbo was al snel, maar na de aanpassing van het motormanagement door Vmax blijft de motor trekken tot boven de 6500 rpm terwijl het daarvoor net na de 5500 rpm over was. Tractie is nu op droog wegdek en voldoende temperatuur geen probleem. Je kan de tractie wel verbreken, maar alles is zeer goed doceerbaar.

Ook de Ferrodo blokken zijn een goede investering Jan!

Het wordt tijd dat we Maik of Mark met hun meetapperatuur gaan uitnodigen voor wat echte metingen ....

SteV6
Hi Stephan
Als ik vragen mag,wat kunnen ze dan meten?

jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Kijk hier maar eens Jans:

http://www.beltronics.com/fx.html

en ik heb dan de FX-2.

Ik ben hem alleen een beetje kwijt, ik zocht hem nog vlak voordat ik op vakantie ging, maar ik ben hem een beetje kwijt :lol: , ik vind hem nog wel....

gr.
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Kijk hier maar eens Jans:

http://www.beltronics.com/fx.html

en ik heb dan de FX-2.

Ik ben hem alleen een beetje kwijt, ik zocht hem nog vlak voordat ik op vakantie ging, maar ik ben hem een beetje kwijt :lol: , ik vind hem nog wel....

gr.
Maikel
Hi Maik

Mooi ding, had ik anders ook wel willen hebben,maar krijg er volgende week de digitale multi meter in van V max. Daar kun je ook zo'n beetje alles mee.

jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Kijk.... dat is nog eens veel beter!
Ik wil weleens een vergelijk maken van mijn G-meter met die V-max, kijken of de resultaten een beetje overeenkomen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

En dit is de setup dit ik gebruik:

http://www.verboom.net/projects/ap22/index_nl.html

Mark
C30-94@0.55bar
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: filmpje

Bericht door jans »

markv schreef:
jans schreef: Als de banden ,grip toelaten :roll:
Tijd voor slicks?

Mark
Dat worden ze binnen kort wel ,als het zó doorgaat 8)

jans
patrick.
Nieuw lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:41

jans le mans

Bericht door patrick. »

goeie grutten jans, wat een mooi filmpje en wat loopt die speedster van jou hard man :oops: dan is mijn speedie een stippie in je spiegel.... :cry: moet serieus werk gaan maken van die complete uitlaat om te beginnen of die turbo moet zich eens aan gaan bieden :wink: Ben maandag j.l ff de a1 ( enter-d'ter vv ) op geweest ff uitwaaien voor het eerst dit jaar :D Zie je binnenkort wel een keertje langsvliegen :wink: Greetings patrick.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: jans le mans

Bericht door jans »

patrick. schreef:goeie grutten jans, wat een mooi filmpje en wat loopt die speedster van jou hard man :oops: dan is mijn speedie een stippie in je spiegel.... :cry: moet serieus werk gaan maken van die complete uitlaat om te beginnen of die turbo moet zich eens aan gaan bieden :wink: Ben maandag j.l ff de a1 ( enter-d'ter vv ) op geweest ff uitwaaien voor het eerst dit jaar :D Zie je binnenkort wel een keertje langsvliegen :wink: Greetings patrick.
Hi Patrick

Ben zondag nog in goor geweest.Even een eindje rond getoerd.
ook op de A1 ben ik geweest maandag en dinsdag,alleen dan richting Enschede :D

jans
Plaats reactie