2004 Opel Speedster, 980km, 1-eigenaar, Eur 21500.

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

2004 Opel Speedster, 980km, 1-eigenaar, Eur 21500.

Bericht door car_nut »

Ik ben engelstalig maar ik zal mijn best doen om het boodschap in het nederlands te schrijven. Vergeef mijn fouten!

Te koop:
----------
2.2 litre 16V Speedster Special Edition.
British Racing Green, (Groen dus) met beige leder bekleding.
Kms 980 (ja, echt!)
Véél opties: Origineel Speedster auto-hoes, 2 x Speedster tassen, leder bekleed zetels, Speedster vloermatten, mistlampen vóór, radio/CD, voetsteun, alarm.

Ik heb dit auto tjdens zomer 2004 in Belgie van de locale Opel verdeler gekocht. Alle handleidingen in Nederlands (en Engels!) Géén ongelukken; géén roest; géén schade; géén reparaties; géén problemen. Dit auto is maar een paar maanden oud en is als nieuw. Het ruikt als nieuw. En de Opel garantie loopt nog steeds.

Mijn reden voor verkoop? Ik heb nu de kans om een Lamborghini te kopen. Dat is niet te zeggen dat ik rij snel met mijn Speedster. Integendeel, de motor moet nog steeds 'run in' worden. En wat ook belangrijk is, ik heb de Speedster nooit op een track gebruikt.

Als je interesse hebt, dan e-mail of bel naar:
Hugh McGowan
Opglabbeek (~40 minuten ten zuiden van Eindhoven en ~15 minuten ten noord-oost van Maastricht)
E-mail: hugh@telenet.be
Tel. +32-89-658320
Bijlagen
Deze donkere groen fotos zijn in feit van het internet 'geleend'.  Ik hoop dat the eigenaar het niet erg vindt?  Zo ja, het spijt me.  Maar deze fotos zijn beter dan mijn en geven de juiste kleuren.
Deze donkere groen fotos zijn in feit van het internet 'geleend'. Ik hoop dat the eigenaar het niet erg vindt? Zo ja, het spijt me. Maar deze fotos zijn beter dan mijn en geven de juiste kleuren.
MySpeedster2.jpg (35.82 KiB) 1075 keer bekeken
Eigenlijk is de groen kleur die in deze fotos te zien is, niet juist.  In het echt, heeft mijn auto een donkere groen kleur.
Eigenlijk is de groen kleur die in deze fotos te zien is, niet juist. In het echt, heeft mijn auto een donkere groen kleur.
MySpeedster.jpg (39.33 KiB) 1094 keer bekeken
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: 2004 Opel Speedster, 980km, 1-eigenaar, Eur 21500.

Bericht door jans »

car_nut schreef:Ik ben engelstalig maar ik zal mijn best doen om het boodschap in het nederlands te schrijven. Vergeef mijn fouten!

Te koop:
----------
2.2 litre 16V Speedster Special Edition.
British Racing Green, (Groen dus) met beige leder bekleding.
Kms 980 (ja, echt!)
Véél opties: Origineel Speedster auto-hoes, 2 x Speedster tassen, leder bekleed zetels, Speedster vloermatten, mistlampen vóór, radio/CD, voetsteun, alarm.

Ik heb dit auto tjdens zomer 2004 in Belgie van de locale Opel verdeler gekocht. Alle handleidingen in Nederlands (en Engels!) Géén ongelukken; géén roest; géén schade; géén reparaties; géén problemen. Dit auto is maar een paar maanden oud en is als nieuw. Het ruikt als nieuw. En de Opel garantie loopt nog steeds.

Mijn reden voor verkoop? Ik heb nu de kans om een Lamborghini te kopen. Dat is niet te zeggen dat ik rij snel met mijn Speedster. Integendeel, de motor moet nog steeds 'run in' worden. En wat ook belangrijk is, ik heb de Speedster nooit op een track gebruikt.

Als je interesse hebt, dan e-mail of bel naar:
Hugh McGowan
Opglabbeek (~40 minuten ten zuiden van Eindhoven en ~15 minuten ten noord-oost van Maastricht)
E-mail: hugh@telenet.be
Tel. +32-89-658320
Hallo Hugh
Ten eerste heb ik nog nooit iemand uit engeland ,zo goed nederlands zien
schrijven :wink: Mooie auto trouwens.
Weet zo, niet iemand voor je mooie speedster, maar hier zal vast wel iemand op reageren.Wat voor werk doe je eigenlijk :?: Ik wil ook graag een Lambo :mrgreen: Er zit hier bij mij op 5 km afstand een lambo dealer
Succes met de aan en verkoop :wink:

groetjes jans
car_nut
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2005 10:32

Bericht door car_nut »

Bedankt Jans, maar als ik mijn eigen nederlands lees dan weet ik dat ik fouten gemaakt heb. Vooral met het volgorde van de woorden. Maar nog steeds, ik moet blijven proberen, eh?

Het verhaal over de Lamborghini is redelijk simpel. Acht jaren geleden heb ik een Miura uit de jaar 1967 gekocht. In 1996 was de dollar laag en de prijs van de auto was ook niet zo hoog. Intussen is de waarde gestegen. Ik heb het verkocht en nu (als ik mijn Speedster kan verkopen...ja, jammer want het is een uitstekend auto) kan ik misschien een gebruikt Murcielago kopen. Ik heb er éen gevonden maar eerst moet de Speedster weg. Zoals ik zei, jammer.

Éen kleine opmerking. Mijn Belgische Speedster heb ik recentelijk in Engelend ingeschreven. Maar het blijft een normale Europees Speedster, oké! Voor een nederlander die interesse hebt is dit misschien een voordeel want:
1) Ik heb mijn Speedster in zomer 2004 nieuw gekocht.
2) Maar het stond sinds 2002 bij de dealer in z'n showroom.
3) Bij inschrijving in engeland hebben ze een bouw-datum van Lotus gekregen (2002 dus) - die papier heb ik.
4) Volgens de engelse inschrijvingsbewijs is de auto van 2002.
5) De engelse authoriteiten hebben een uitleg op papier gezet in een brief over hun keuze voor 2002 ipv 2004.
6) Dus Nederlands BPM zal minder worden terwijl het blijft een nieuwe auto die nog steeds onder volle Opel garantie is.

Een nieuwe Speedster voor een koopje dus...en ik krijg mijn Murcielago. Iedereen tevreden! :D
Gesloten