Sander

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Sander Swinkels

Sander

Bericht door Sander Swinkels »

Dag mensen,

Ik zal me hier maar even netjes voorstellen voor ik op bepaalde topics ga reageren..

Naam: Sander Swinkels
Leeftijd: 25
Woonplaats: Helmond

In het dagelijks leven bouwkundig tekenaar, zowel overdag als in de avonduren indien men wil.. :lol:

Ik beweeg me voort in een zwarte Peugeot (vloek ik nu? :wink: ) 306 cabriolet..

Mijn autoliefhebberij bevind zich voornamelijk bij Peugeot, maar ik moet toegeven, zo'n speedster rijdt toch echt heerlijk..

Ik had via een goeie vriend van me, Bas Wijn (Vino op het forum hier), begrepen dat mijn naam hier gevallen was.. Hij had namelijk ook al eerder aangegeven dat ik me hier maar eens moest registreren i.v.m. de "diensten" die ik lever voor diverse fora..

ik ben diegene die Paskal omschrijft in dat topic.. Ken Paskal al langere tijd toen hij nog Peugeot reed.. Heb me zelfs nog een tijdje in zijn oude Ring-racer (rode 205 GTI) voortbewogen..

Genoeg gelult.. Alleen nog ff iets over mijn diensten.. Als mensen iets willen weten over poedercoaten, of onderdelen of velgen of wat dan ook gecoat willen hebben, dan is dat mogelijk.. Ik heb redelijk wat foto's online staan van wat ik al ooit gedaan heb.. Als men even aangeeft waar ik een algemeen topic kan plaatsen, dan zal ik dat even doen..

Gr. Sander
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Welkom!!

"Interieur - Exterieur" lijkt mij een mooi plekje..... Laat maar zien wat je kan :twisted:
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Hey Sander,

Welkom hier :D
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Iemand die meer kan vertellen over poedercoaten is altijd welkom :wink:

Ik zou wel eens de mening willen horen van een expert over het poedercoaten van de draagarmen.
Plaats reactie