speedster
Hierbij de foto"s van mijn achterclam die dus een gaatje had,
Even een paar matjes geplakt, plamuur erop en dat is weer strak,
Ben met polyester een uurtjes bezig geweest schoonmaken
en poly matten erop..
Plamuren is door het bedrijf zelf gedaan,
Even een paar matjes geplakt, plamuur erop en dat is weer strak,
Ben met polyester een uurtjes bezig geweest schoonmaken
en poly matten erop..
Plamuren is door het bedrijf zelf gedaan,
Laatst gewijzigd door rayz25 op 15 jan 2009 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Maandag 12 Januari van 9.30 tot 17.00 bezig geweest
Laatste avonden weer goed tekeer gegaan, Achterclam is gespoten en de deuren, En de turbo intakes, alles gemonteerd begint weer op een auto te lijken die zo uit de showroom komt
volgende week wordt de frontclam gespoten en nog wat klein spul
en dan kan het raamwerk erin, voorkant erop en klaar,
Denk dat ik nog 2 weken nodig zal hebben voordat die op de weg staat,
Hierbij zie je dus niets meer van dat gaatje in de achterclam,
Toch wel mooi zo"n achterclam voor 300 euro
Zo blijven we goed in het budget zitten,
Monteren van de van de achterclam deed ik op mijn gemak ben hier
een 2 uur mee bezig geweest,
Ook de deuren weer opgebouwd deze waren kaal voor het spuiten,
Ook een uurtje zoet mee geweest, Deuren erin gehangen past
netjes.
De achterkan moet nu nog gepoets worden zodat het logo en benaming erop kan gaan plakken,
Laatste avonden weer goed tekeer gegaan, Achterclam is gespoten en de deuren, En de turbo intakes, alles gemonteerd begint weer op een auto te lijken die zo uit de showroom komt
volgende week wordt de frontclam gespoten en nog wat klein spul
en dan kan het raamwerk erin, voorkant erop en klaar,
Denk dat ik nog 2 weken nodig zal hebben voordat die op de weg staat,
Hierbij zie je dus niets meer van dat gaatje in de achterclam,
Toch wel mooi zo"n achterclam voor 300 euro
Zo blijven we goed in het budget zitten,
Monteren van de van de achterclam deed ik op mijn gemak ben hier
een 2 uur mee bezig geweest,
Ook de deuren weer opgebouwd deze waren kaal voor het spuiten,
Ook een uurtje zoet mee geweest, Deuren erin gehangen past
netjes.
De achterkan moet nu nog gepoets worden zodat het logo en benaming erop kan gaan plakken,
Laatst gewijzigd door rayz25 op 15 jan 2009 13:34, 4 keer totaal gewijzigd.
vindt de 2.2 achterlichten mooier bij mijn kleur passen dan die turbo dingen, wordt teveel zwart aangezien mijn auto al donker is,
De zilver accenten komen mooi terug met de tankdop, logo,velgen,enz
15 januari Vandaag langs gegaan om wat spullen op te halen bij de spuiter, Zoals deurpanelen die kapot waren, en bovenstukje van de achterclam opgehaald voor demontage,
15 Min werk Voor het vervangen van het plastic van een 2.2 voor het
turbo stukje wat nog net heel was, Kan dus de volgende week op de deur,
Hierbij een foto van het oude turbo omlijsting van de deur waar de impact heeft plaatsgevonden is het kapot
Hier de 2 delen gewisseld met de deur die ik bij de speedster kreeg,
2.2 omlijsting met turbo inside
Denk 15 min werk om achterlicht 3 remlciht te demonteren, en rubbers,
hier moet ik nog aan beginnen dan wordt deze volgende week gespoten bij de spuiter, Samen met de frontclam
De zilver accenten komen mooi terug met de tankdop, logo,velgen,enz
15 januari Vandaag langs gegaan om wat spullen op te halen bij de spuiter, Zoals deurpanelen die kapot waren, en bovenstukje van de achterclam opgehaald voor demontage,
15 Min werk Voor het vervangen van het plastic van een 2.2 voor het
turbo stukje wat nog net heel was, Kan dus de volgende week op de deur,
Hierbij een foto van het oude turbo omlijsting van de deur waar de impact heeft plaatsgevonden is het kapot
Hier de 2 delen gewisseld met de deur die ik bij de speedster kreeg,
2.2 omlijsting met turbo inside
Denk 15 min werk om achterlicht 3 remlciht te demonteren, en rubbers,
hier moet ik nog aan beginnen dan wordt deze volgende week gespoten bij de spuiter, Samen met de frontclam
22-23 januari weer 2 middagjes bezig geweest,
Het verwijderen van de kapote water deflector, stoelen monteren,
boven stukje monteren achterclam, wand terug zetten achter de stoelen
Hier de oude water deflector deels weg.
Hier helemaal schoon.
23 januari weer bezig geweest,
Hier de foto van de gemonteerde water defector de kit is nu redelijk hard,
heeft de hele nacht gehard
Nu alles klaar maken voor plaatsen van het raamlijstje
even passen of die netjes past voor het kitten,
Daarna alles overzetten naar de nieuwe raamlijst
Hier is die erop gekit,
Woensdag wordt het raam erin gekit dus hebben we de voorkant er los op liggen..
Maandag gaan we het dashboard in elkaar zetten,
Het verwijderen van de kapote water deflector, stoelen monteren,
boven stukje monteren achterclam, wand terug zetten achter de stoelen
Hier de oude water deflector deels weg.
Hier helemaal schoon.
23 januari weer bezig geweest,
Hier de foto van de gemonteerde water defector de kit is nu redelijk hard,
heeft de hele nacht gehard
Nu alles klaar maken voor plaatsen van het raamlijstje
even passen of die netjes past voor het kitten,
Daarna alles overzetten naar de nieuwe raamlijst
Hier is die erop gekit,
Woensdag wordt het raam erin gekit dus hebben we de voorkant er los op liggen..
Maandag gaan we het dashboard in elkaar zetten,
Als jij ze betaald.Richard schreef:Smaken verschillen, maar je rijdt een turbo dus gewoon zwarte koplampen en achterlichten.
Als je zo'n ding nieuw koopt zeg je ook niet monteer maar lichten van de 2.2.
Dat zijn de dingen waarvoor je een turbo hebt.
Ik heb nog een porsche turbo,Bmw 7 serie nw type, Mercedes Vito.
die allemaal verzekerd moeten zijn en apk enz, En de beurten,
Dus je begrijpt wel dat dat niet gaan gebeuren, Als je moet roeien met de riemen die je hebt,
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
Kijk, het begint weer op een auto te lijken.
Heb je bij het kitten van het ruitframe nog gecheckt of je dak weer goed past? Een paar mm zit je zo mis bovenin en heb mijn ruitframe (en later ook de ruit zelf) daarom laten uitharden met de daklijsten gemonteerd.
En ik neem aan dat je voor deze lijmklussen de juiste PU (ruiten) kit met primer gebruikt hebt? Ik zeg dit omdat ikzelf ooit bijna bij een (goed bekend staande) dealer andere, "is-net-zo-goed-maar-makkelijker-van-je-handen-af-te-krijgen" siliconen ruitenkit hiervoor kreeg aangesmeerd...
Heb je bij het kitten van het ruitframe nog gecheckt of je dak weer goed past? Een paar mm zit je zo mis bovenin en heb mijn ruitframe (en later ook de ruit zelf) daarom laten uitharden met de daklijsten gemonteerd.
En ik neem aan dat je voor deze lijmklussen de juiste PU (ruiten) kit met primer gebruikt hebt? Ik zeg dit omdat ikzelf ooit bijna bij een (goed bekend staande) dealer andere, "is-net-zo-goed-maar-makkelijker-van-je-handen-af-te-krijgen" siliconen ruitenkit hiervoor kreeg aangesmeerd...
Ja dit heb ik gepast ging perfect erop het dak,Exmantaa schreef:Kijk, het begint weer op een auto te lijken.
Heb je bij het kitten van het ruitframe nog gecheckt of je dak weer goed past? Een paar mm zit je zo mis bovenin en heb mijn ruitframe (en later ook de ruit zelf) daarom laten uitharden met de daklijsten gemonteerd.
...
En we hebben ook speciale kit gebruikt voor alles,