De Teller die de tankinhoud weergeeft is erg wispelturig..
Nu 20Liter Dan zakt die na een tijdje sportief rijden naar 16Liter,
en als je dan terug wat rustiger rijdt stijgt die plots terug naar 18Liter...
vandaag +400km gereden met een volle bak 95+
(snelweg naar zee)
gewoon volgetankt totdat pomp afslaat en nog een half blokje over!
speedster turbo standaard
was me nog maar 1 keer gelukt over de 300km te gaan
Na eerder deze week een voor mij zuinigheidsrecord neer te hebben gezet met een binnendoor rit (1 op 8.5), gisteren nieuw record gerealiseerd, 1 op 10.5. Ik dacht dat dat blok van mij ontzettend zuipte, maar blijkbaar valt het in de juiste condities erg mee. Wel veel binnendoor gereden met 100 waar je 80 mag.
Ruben schreef:Na eerder deze week een voor mij zuinigheidsrecord neer te hebben gezet met een binnendoor rit (1 op 8.5), gisteren nieuw record gerealiseerd, 1 op 10.5. Ik dacht dat dat blok van mij ontzettend zuipte, maar blijkbaar valt het in de juiste condities erg mee. Wel veel binnendoor gereden met 100 waar je 80 mag.
De lotus is niet alleen duurder in aanschaf maar ook in verbruik met de Speedster.
1 Op 10,5 valt tegen Ruben. Zou veel beter moeten kunnen. Als je zo'n lid van de Opel-geitenwollensokkenbrigade bent iig. Gezien jij dat niet bent, vind ik 1 op 10, nogsteeds tegenvallen. Het betekend dat je je gaspedaal niet diep genoeg intrapt!
Hi,
als je de motor op toeren houdt, b.v. in de Ardennen, is 1 op 6 goed te doen
Nadeel: om de 200 kilometer tanken (150 voor de zekerheid).
Voordeel: meer zegeltjes/freebies/whatever...