Daewoo Speedster

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Daewoo Speedster

Bericht door SteV6 »

Hier een paar foto's, gevonden op het Duitse forum, en gemaakt op Seoul Airport.

De DAEWOO SPEEDSTER :shock:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De eerste berichten: http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... st&p=24667 (11 mnd. oud!)
De recente berichten: http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... st&p=77607 (deze week!)

Heeft "Maik", onze wereldreiziger deze Speedster misschien ook gespot?

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik zat eergisteren idd nog gehurkt naast dat ding om te gluren hoe ze die "Cupra R-lip" onder die wonderschone Daewoo geschroefd hadden :lol: . Dus ja, die heb ik gezien, ook al gedurende mijn eerdere trip naar Zuid korea :wink: .
Hij heeft ook al op het nederlandse opelforum gestaan, ik dacht dat jij hem daar ook al gezien had?

Het lijkt mooi weer vanochtend trouwens.... eens kijken of er een open ritje in zit vandaag :wink: , alleen jammer van die pekel.... maar ik moet hem zowiezo even wassen want een paar vogels hebben het tomaatje gevonden toen ik weg was :( :cry:

gr.
Maik
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Als de het maar niet de kant op gaat zoals Lotus in de jaren 90 met de Elan heeft gedaan. De productielijn en alle rechten zijn toen verkocht aan KIA. Elan eigenaren zitten nu in de problemen met een tekort aan bepaalde onderdelen.

Gelukkig valt Daewoo onder het GM concern dus er is wel hoop.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Het schijnt (gelukkig!!) alleen een pr stunt te zijn voor Daewoo. Dus we kunnen nog rustig slapen :)

groeten,
Maikel
Afbeelding
Plaats reactie