Track and drift day op Vliegveld : 16 augustus

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
alain
Mega lid

Track and drift day op Vliegveld : 16 augustus

Bericht door alain »

Skylimits organiseert een free driving and drift day op Brustem Airbase bij Sint-Truiden.

Ik heb mij al ingeschreven voor het vrij rijden in de voormiddag en in de namiddag te driften( of toch te proberen :D )

verder Informatie vind je hier:

Beste vrienden, Hello friends

Op zaterdag 16 augustus organiseren we een track & drift day op Brustem Airbase, bij Sint-Truiden. Het is een piste die te vergelijken is met de testbaan van Top Gear! Op een baan van ruim 3km gaan we 9 uren(van 9u tot 18u) scheuren! Elk uur wordt als volgt verdeeld : 45 minuten op circuitrijden, 15 minuten driften.

On Saturday August 16 we organise a track & drift day at Brustem Airbase near Sint-Truiden. The track will be similar to the Top Gear test track. On a track of about 3km we will be driving from 9h till 18h. . Every hour will be devided as follows : 45 minutes free driving on the track, 15 minutes drifting

Prijzen/prices :
Circuit Free Driving : full day 170€, half day 120€
Driften : full day 120€, half day 80€
Combination track & drift : full day 225€, half day 160€ (No drifting during free driving!)

Info via andy@skylimitevents.be (+32 (0) 475 41 92 76)

See You @ BrustemBase

Skylimit Race Club

http://www.skylimitevents.be/

't zou leuk zijn om hier samen een leuke dag van te maken ! ?

Alain
vlieger
Actief lid

Re: Track and drift day op Vliegveld : 16 augustus

Bericht door vlieger »

Leuk idee, ik ga het ook eens proberen. Ik heb net gereserveerd voor vrij rijden in de middag.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Gaaf Alain, ik ga het alleen niet redden, dat weekend zit al volgeboekt bij mij :(
De 13de ga ik wel een middagje knallen op Zolder trouwens, lijkt me ook wel iets voor jou? :wink:
Afbeelding
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Super7 »

Als ik niet in China zit, ga ik zeker mee!!

:)
klinkske
Lid

Bericht door klinkske »

Hebbe jullie een pasje voor Zolder? Ik weet niet of dit gaat nodig zijn te St Truiden. Ik overweeg ook om te gaan, enkel slechts 15 minuten drift / uur is wel erg kort.
Een half dagje race en drift ( beiden in halve dag geplakt) overweeg ik.
vlieger
Actief lid

Bericht door vlieger »

klinkske schreef:Hebbe jullie een pasje voor Zolder? Ik weet niet of dit gaat nodig zijn te St Truiden. Ik overweeg ook om te gaan, enkel slechts 15 minuten drift / uur is wel erg kort.
Een half dagje race en drift ( beiden in halve dag geplakt) overweeg ik.
Ik had dit soort vragen ook maar je blijkt niets nodig te hebben. Je hoeft ook niet eerder deelgenomen te hebben aan hun "circuit experience cursus" om deel te kunnen nemen.
Plaats reactie