Ja, dit zou hem zeker worden als het februari 2009 zou zijn
Heb nu geen garage, en in die tokkiebuurt waarin ik nu woon is dat ding binnen 2 weken naar de galamiezen.
Ga eind van het jaar verhuizen en als alle (financiele) pijn meegevallen is ga ik serieus kijken.
Maar dan is deze weg natuurlijk
Laatst gewijzigd door Smiley op 30 jul 2008 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, zo'n wagen wil je daar echt niet hebben staan. Ben zelf ook weer rondkijkend naar een andere aangezien mijn 2.2 economisch t-loss is verklaard. Wrak is inmiddels verkocht dus ben nu officieel Speedster-loos
Kan me niet voorstellen dat dit zwarte exemplaar er heel lang zal staan als hij bv in net zo'n mooie staat is als mijn ex-2.2 die ook 11k op de klok had staan bij aankoop.
Maik schreef:Wanneer ga je kijken Paskal? Geef toe, deze gaat bij je kriebelen
Zodra die verzekeringmij eens met wat Euri over de brug komt Die zijn veelal niet de aller snelste en nu dus ook niet. Wil mezelf niet lekker gaan maken met wgens die momenteel niet aan te schaffen zijn
André, deels eens, maar als je ziet dat hij al sinds begin 2005 op diens naam staat, lijkt het wel mee te vallen....
Klopt. Dat viel mij ook op. En als het een opknappertje zou zijn, was het wel bekend geweest.
Ben wel benieuwd van wie hij is geweest. Dat interieur komt me vaag bekend voor.
Maarre.... waarom ga je niet eens gewoon even kijken Pascal? Mijn vriendin zegt altijd; "kijken mag altijd".
André R schreef:Klopt. Dat viel mij ook op. En als het een opknappertje zou zijn, was het wel bekend geweest.
Ben wel benieuwd van wie hij is geweest. Dat interieur komt me vaag bekend voor.
Maarre.... waarom ga je niet eens gewoon even kijken Pascal? Mijn vriendin zegt altijd; "kijken mag altijd".
Klopt, kijken mag altijd
Ga andermans auto publiekelijk hier niet afkraken dus details laat ik achterwege (pb me maar voor meer info), maar weet inmiddels genoeg van deze auto om te weten dat ik er niet naar hoef te gaan kijken. Ik bespaar me die moeite Verkoper is er in ieder geval wel eerlijk over dus da's dan wel weer postief.
Er hebben al meerdere speedsters te koop gestaan in haaren en dat was elke keer niet helemaal je van het.
Volgens mij is er daar iemand die schade auto's opknapt voor de hobby!
Uit de pb moet ik zeggen dat ik er niet van geschrokken ben. (dacht dat de chassis zo krom als een hoepel was)
Is het zo bewaarlijk dat de comments van de verkoper hier besproken worden, en dat er advies gegeven kan worden over de kosten om bepaalde dingen weer 100% te krijgen?
Ze worden steeds schaarser, en echte collector items. Zeker een zwarte turbo. Nog even en er zijn alleen nog maar opknappers te vinden.
Laatst gewijzigd door Smiley op 02 aug 2008 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.