Problemen met alarmsysteem

Alle overige technische zaken.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:En je zit de eerste maand zonder. Ik ken ook (gelukkig) geen verhalen over gestolen Speedsters. :bash:
Denk te moeilijke auto, de markt ervoor is heel klein, en ze vallen natuurlijk erg op...............maarja als hij iedere keer spontaan afgaat zal ik er wel een keer wat aan moeten doen pfffffffff
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Vandaag bij de opeldealer geweest, ze hadden het Opel speedster Turbo boekje binnen, bij de aflevering zat er een 2.2 boekje bij.

Hij had er gelijk een paar gekregen van OPEL.NL dus als er nog turbo rijders zijn zonder boekje, Chris van Schubert ( cvanschubert@opelcentrum.nl ) moet je hebben, zeer sympathieke verkoper die echt heel veel voor mij regelt :!:

Ze wilden niet geloven dat het alarm reageerde op mijn deurbel.

Ook ben ik er inmiddels achter waarom hij soms spontaan afging, dit komt door iemand die een paar meter verder woont, als hij zijn auto op alarm zet, gaat de mijne gillen, buiten laten slapen is nu dus geen optie meer, vorige week werden we om 00:15 ons bed uit gegild :evil:

Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.

Ze geen nu contact opnemen met OPEL.NL ik ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen en wat ze er aan gaan doen.

Maandag gaat hij er een weekje logeren en worden er wat kleine garantie dingetjes opgelost :!:
Laatst gewijzigd door Marcel op 16 aug 2005 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Marcel,
Marcel schreef: Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Welke bel heb je precies gebruikt?

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

markv schreef:Marcel,
Marcel schreef: Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Welke bel heb je precies gebruikt?

Mark
Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakking :!:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
markv schreef:Marcel,
Marcel schreef: Ik had toevallig nog zo'n drukknop liggen en meegenomen.
Welke bel heb je precies gebruikt?

Mark
Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakking :!:
Eigen praktijk :?: :oops:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:
Marcel schreef:
markv schreef:Marcel,
Welke bel heb je precies gebruikt?

Mark
Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakking :!:
Eigen praktijk :?: :oops:
Jaja mijn vrouw heeft een jaar een onthaar salon aan huis gehad........helaas door tegenvallende bedrijfsresultaten alweer overleden :oops:

Lees trouwens net in het boekje dat ik gewoon 95 kan tanken......tering en ik maar 98 tanken, das zonde :roll: dacht dat bij Turbo motoren altijd 98 erin moest :shock: tevens blijk ik mijn bandenspanning achter 2 tiende te laag te hebben, op de 2.2 spanning dus van 1.9 en moet dus 2.1 zijn bij een Turbo :!:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:
Marcel schreef: Hoi, het is de draadloze deurbel van de gamma, ik had er toen twee gekocht, omdat mijn vrouw hier oorspronkelijk een eigen praktijk zou gaan beginnen...........dus ik had er nog één in de verpakking :!:
Eigen praktijk :?: :oops:
Jaja mijn vrouw heeft een jaar een onthaar salon aan huis gehad........helaas door tegenvallende bedrijfsresultaten alweer overleden :oops:

Lees trouwens net in het boekje dat ik gewoon 95 kan tanken......tering en ik maar 98 tanken, das zonde :roll: dacht dat bij Turbo motoren altijd 98 erin moest :shock: tevens blijk ik mijn bandenspanning achter 2 tiende te laag te hebben, op de 2.2 spanning dus van 1.9 en moet dus 2.1 zijn bij een Turbo :!:
Marcel , dat staat er wel, maar aanbevolen wordt 98 octaan.
Heeft meerdere voordelen, motor wordt minder warm en loopt iets zuiniger, dit komt omdat er in 98 octaan minder brandbare stoffen zitten.
Heb afgelopen weekend in Duitsland er zelfs 100 oktaan in gedaan.
Motor loopt bovenin beter rond.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Marcel , dat staat er wel, maar aanbevolen wordt 98 octaan.
Heeft meerdere voordelen, motor wordt minder warm en loopt iets zuiniger, dit komt omdat er in 98 octaan minder brandbare stoffen zitten.
Heb afgelopen weekend in Duitsland er zelfs 100 oktaan in gedaan.
Motor loopt bovenin beter rond.
Okee dan blijft het gewoon 98 :lol:
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Ook haal je je opgegeven vermogen niet met Ron 95. Kans op detonatie is ook wat groter, En zeker met warm weer... (niet dat we daar last van hebben :? )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

stef666 schreef:Ook haal je je opgegeven vermogen niet met Ron 95. Kans op detonatie is ook wat groter, En zeker met warm weer... (niet dat we daar last van hebben :? )

Denk dat die van Stef666 ook wel op 91 ron wil lopen :lol:
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Met dit weer wel, Alhoewel het hier nu erg zonnig is 8) Maar ook bij mij komt er alleen maar 98 in..
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

stef666 schreef:Met dit weer wel, Alhoewel het hier nu erg zonnig is 8) Maar ook bij mij komt er alleen maar 98 in..

Gewoon het beste erin doen.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Prachtig weer toch vandaag...........ik heb hem vanmiddag weer even lekker een stukje uitgelaten 8)
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Okee mijn speeltje logeert een weekje bij de dealer...zal zien dat de zon gaat schijnen heel de week :cry: maarja toch werken, en heb er nu sinds ik hem heb (20 Juli) al bijna 2300km op staan, niet slecht, amper tijd om te poetsen :wink:

Bij Opel.NL werden ze uitgelachen toen ze het zeiden van het alarm.....Edwin (de monteur) gaat nu spelen en kijken wat het probleem is en hoe het is op te lossen :!: ik ben benieuwd.

Toch wel prettig als je hem s'nachts buiten kunt laten staan zonder dat de buurt wakker wordt 8)
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:Okee mijn speeltje logeert een weekje bij de dealer...zal zien dat de zon gaat schijnen heel de week :cry: maarja toch werken, en heb er nu sinds ik hem heb (20 Juli) al bijna 2300km op staan, niet slecht, amper tijd om te poetsen :wink:

Bij Opel.NL werden ze uitgelachen toen ze het zeiden van het alarm.....Edwin (de monteur) gaat nu spelen en kijken wat het probleem is en hoe het is op te lossen :!: ik ben benieuwd.

Toch wel prettig als je hem s'nachts buiten kunt laten staan zonder dat de buurt wakker wordt 8)
Marcel, als die week te lang voor je is kan je altijd mij even bellen. Gaan we een rondje rijden. :alone:
Lotus Elise S2
Plaats reactie