Hitte schild

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525
Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide

Hitte schild

Bericht door Pascal »

Hoi Jongens, is er soms iemand die ook een afgebroken hitte schild heeft net boven de uitlaat tutjes.

Daar ik tijdens de vakantie met een losse uitlaat heb gereden is het hitte schild er afgebroken. Nu had ik het hitteschild al aangepast met een extra aluminium plaatje om de warmte beter naar buiten af te voeren. (werkte goed)
Normaal is het originele hitte schild voldoende, maar door de kompressor ombouw zijn de uitlaat tempereaturen behoorlijk hoger waardoor het een en ander smelt aan de achterkant.

Nu kan ik zelf wel weer wat gaan verzinnen maar misschien zijn er hier al mensen die het hitte schild opniew hebben aan gebracht of aangepast.

Dus dat word weer lekker sleutelen, heel de Miltek :twisted: demper kan er weer onderuit.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Als voorbereiding op het nieuwe spruitstuk (ooit), hebben Arno en ik in mijn speedster het hitteschild verbeterd wat op de wand van de kofferbak zit. Bij het terugplaatsen van mijn originele spruitstuk is dat ook gebeurd zonder het originele hitteschild. Lijkt prima te werken, geen gekke effecten. Kan nog even kijken of ik de template ergens heb liggen.

Mark
C30-94@0.55bar
Plaats reactie