Nieuwe wielen
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1367
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10
Nieuwe wielen
Ik heb verleden week een setje gebruikte wielen gekocht. Ze zijn nog zo goed als nieuw!!! Hierbij de foto's. Nu nog verlagen.
- Bijlagen
-
- HPIM0855.JPG (75.56 KiB) 2235 keer bekeken
-
- voor.JPG (22.4 KiB) 2923 keer bekeken
Re: Nieuwe wielen
[quote="speedster"]Ik heb verleden week een setje gebruikte wielen gekocht. Ze zijn nog zo goed als nieuw!!! Hierbij de foto's. Nu nog verlagen.[/quote
Hallo Peter
Ziet er prachtig uit
Nu alleen nog verlagen, dan is het af.
en een 2.2 verlagen kost bijna niks vergeleken bij een turbo.
Groetjes jans
Hallo Peter
Ziet er prachtig uit
Nu alleen nog verlagen, dan is het af.
en een 2.2 verlagen kost bijna niks vergeleken bij een turbo.
Groetjes jans
Dat ie lichter stuurd vond ik zelf ook al t.o.v. de orginelespeedster schreef:Hoi Jans,
bedankt voor het compliment.
Ben er echt blij mee en het stuur nog licht ook met 205 banden voor.
Ik wil hem 2cm verlagen, want ze zijn iets lager de banden. Is hij wat sneller met optrekken .
Misschien dat het gewicht meespeelt ,3á4 kg lichter totaal, ondanks bredere banden.
jans
Re: Nieuwe wielen
Hi Jans,
Groeten,
Mark
Wat is het verschil met verlagen tussen de 2.2 en de turbo?jans schreef: en een 2.2 verlagen kost bijna niks vergeleken bij een turbo.
Groeten,
Mark
C30-94@0.55bar
Re: Nieuwe wielen
Hallo Markmarkv schreef:Hi Jans,
Wat is het verschil met verlagen tussen de 2.2 en de turbo?jans schreef: en een 2.2 verlagen kost bijna niks vergeleken bij een turbo.
Groeten,
Mark
Het verlagen tussen een 2.2 en en turbo ,zit m.n. in de achter veren. Ook zijn de dempers rondom 10%
harder afgesteld.En zijn de achter veren ook langer.
Een standaard verlagingsset is hier niet voor verkrijgbaar.
Je komt dan bij de duurdere merken zoals olins- spax -nitron ed en dan ben je
al snel tussen de 2000 en 4000 euro kwijt.Het bedrijf Kreiss tuning in
Duitsland ,gebruikt de orginele dempers,zet hier een bus tussen en andere
veren.Dus je stuurd je orginele dempers op ,en maken dit voor je.
Bij komend voordeel is dan wel ,dat je de dempers d.m.v ringen in hoogte
kunt verstellen.En de kosten zijn dan ongeveer 1200á 1300 euro.
Jans
Ah, op zo'n manier.
Ik zou zelf ook nooit met de originele dempers aan de slag gaan om dingen als rijhoogte te veranderen. Als je de kosten een beetje binnen de perken wilt houden kan je voor Spax gaan, die zijn nog best wel goed. Maar het ombouwen van je standaard dempers zou ik echt niet doen, zeker niet als het al zo duur is. Dan zou ik op zo'n bedrag er nog 300 euro bij leggen en nitrons kopen...
Mark
Ik zou zelf ook nooit met de originele dempers aan de slag gaan om dingen als rijhoogte te veranderen. Als je de kosten een beetje binnen de perken wilt houden kan je voor Spax gaan, die zijn nog best wel goed. Maar het ombouwen van je standaard dempers zou ik echt niet doen, zeker niet als het al zo duur is. Dan zou ik op zo'n bedrag er nog 300 euro bij leggen en nitrons kopen...
Mark
C30-94@0.55bar