Originele demper zit als ik me goed herinner met loose beugels vast die je er af kunt halen. 2 moertjes per stuk..Maik schreef:Gelukt! bedankt voor alle tips
Alleen de steunen losbouten van de demper met 1 bout/moer per steun lijkt het?
Of ze zitten vastgeroest...
Als deze los zijn, dan kan de demper er onderuit en dan kan je de ophangrubber losmaken vanm de auto. Aan de auto zelf zitten de beugels/rubbers met 2 boutjes vast.
De nieuwe demper is als het goed is uit 1 stuk (geen losse beugeltjes). Moet je misschien het hitteschild wat inknippen om die er in te krijgen.
Wegknippen? Is niet nodig. Gewoon nimbus er overheen monteren. Da's wel zo handig.Arno, Nimbus heb ik al liggen, had die tip al eerder gelezen. Nu even inschatten hoeveel van de standaard isolatie ik weg ga snijden/knippen.
Ben ik nog aan het werk (je weet wel.. het soort voor een baas en zo , dus da's effe lastig..Heb jij morgenavond nog iets te doen anders? Leiderdorp is dan weer het middelpunt van ultieme speedstertjoening
Is van het merk 'Womi', donkergrijs van kleur en heet 'montagepasta' en in de vorm van een pen/tube.Gelijk nog maar weer een vraag, is hier toch gratis: hoe heet dat vet wat Mark toen gebruikt heeft voor op het schroefdraad van de lambda sensoren?
Belangrijkste mbt. de lambda sensors is dat het smeer cq. anti-seize middel vrij is van zware metalen en tot hoge temperaturen aan kan. Kopervet zonder het koper zeg maar
Bye, Arno.