Cars and Coffee (Charlois)

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Cars and Coffee (Charlois)

Bericht door Richard »

Net terug van Cars and Coffee en in 1 woord geweldig.
Zeer leuk evenement met een hoop mooie auto's en goede koffie.
Ferrari Testarossa die donuts draait en er wordt uitgereden door een Subaru Impreza WRX.
Aston Martin die het ook aflegt tegen een Subaru.
2 carvers met een leuke demo.
Porsche, Ferrari, Cobra, Ariel Atom, Lotus, Lamborghini, Corvette, enz. een mooi aanbod van vele exotische modellen.
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

ja het was zeker een hele vette meeting
en ook heel leuk dat het overvloeide met speedsters

ik zal nog wel een aantal foto.s plaatsen
als ik tijd en zin heb
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Ik ben ook weer terug, ben ook maar even gaan kijken.
Mooie auto's, leuke mensen, alleen dat showboaten hoefde van mij niet zo :roll: Voor donuts kan ik ook naar een petjesmeeting bij de Macdonalds :twisted:
Afbeelding
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

die in die zwarte bmw was toch ook een petje :wink:
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Leuke verzameling auto's en mensen. Jammer van het show off gedoe.

Nog paar fotootjes:

http://album.verboom.net/gallery/20080928-carsandcoffee

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Foto's
Bijlagen
C&C01.jpg
C&C01.jpg (163.67 KiB) 4253 keer bekeken
C&C02.jpg
C&C02.jpg (180.48 KiB) 4253 keer bekeken
C&C04.jpg
C&C04.jpg (155.88 KiB) 4255 keer bekeken
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Het was echt SUPER! Ik had echt niet gedacht dat er zoveel mooie auto's zouden komen.

Ik vond het eigenlijk wel heel leuk dat show gebeuren (vooral die Ferrari's en Lambo's! Heftig geluid zeg!) alleen had die bmw beter thuis kunnen blijven :wink:, die hoorde en ECHT niet tussen ! ... Is het nog meer mensen op gevallen dat er in die rode Sneubaru gewoon een heel jong kind in 't kinderstoeltje achterin zat, dan zit er vlgs mij een (of 2) steek/jes los als je zo aan 't scheuren bent.

M-speed (Michael?) krijgt de beker van 't stoerste geluid uit een Speedster ... wil ik OOK! Maar ja, nog even wachten voordat we uberhaupt de Speedster in nederland hebben.

Helaas is de kwaliteit van de filmpjes die ik gemaakt heb met de dig. camera nou niet echt je van het :? . Als ik tijd en zin heb zal ik wel ff van de rondjes van m-speed een klein fimpje maken als je dat leuk vind natuurlijk :D .

Wat mij betreft mag dit elke week!
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

show off gedoe??????dan denk ik er nog even over na of ik er naar toe ga in scheveningen............................

Wat doet een corsa OPC en een renault 5 daar????? :lol: (met alle respect)

Ik dacht dat het voor exclusieve cars was......... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
donzobar
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 aug 2008 16:49
Locatie: Friesland / Gabon

Bericht door donzobar »

Leuk om te zien, en dat nog geen kilometer van mijn huis. Alleen wel een beetje vroeg zo op de zondag ochtend toch ? Ook leuk om te zien dat sommigen probeerden zoveel mogelijk rubber op de weg achter te laten.

gr Dirk
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

dank je dat je de sound mooi vind, vind ik zelf ook wel
heb ik te danken aan de vorige eigenaar die heeft er voor gezorgd dat tie zo klinkt


ben wel benieuw naar het filmpje die je gemaak heb speedster2008

nog een aantal foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door M-speed op 28 sep 2008 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Volgens mij was het nou juist niet voor alleen exclusieve auto's, maar puur voor de liefhebber (dus volgende keer kom ik met mijn Irmscher Manta :lol: ).
Dat geluid is inderdaad leuk om te horen, maar de snelheden die er dicht bij het publiek gereden werden was niet helemaal mijn ding. Ik stond echt te wachten op een ongeluk, gelukkig niets gebeurd :wink:
Maargoed, afgezien van de rondjes van de kijk-mij-nou-mensen was het best geslaagd.

Wilbert, volgende keer witte sokken aan en petje op als je weer rondjes gaat doen :twisted: :twisted: :twisted: :P
Afbeelding
metallic
Actief lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 dec 2007 14:06
Locatie: gelderland

Bericht door metallic »

net terug van cars and coffee

wist niet wat ik er van kon verwachten maar het was achteraf boven verwachting.
op heen weg over de-15 was het al raak, opgereden met een ferr. 348
daar sloot later nog even een 2e ferrari en aston-martin bij aan.en natuurlijk effe een stukje racen.de laatste 2 moesten helaas na een minuut of 10 eraf om te tanken.
bij aankomst al veel auto's veel farrari's in div.uitvoeringen wat lambo's en natuurlijk porche's. maar ook een groot aantal speedsters.heb ze niet geteld maar schat een stuk of 10-15stuks. cobra,corvette's,bmw,aston martins o.a DB8. tvr ,lotussen (incl.dievan herman)en een atom ariel en o.a nog wat boss-hogs motoren (met v-8)enz.helaas kwam de bugatti niet opdagen da's jammer. halverwege de meeting begonnen div.karvers (je weet wel van die kantelkarretjes een demo weg te geven waarna sommige dit ook wel wat leken en weldra was er een mini race gestart tussen impresa en ferrari -impressa/impressa-ferrari-porsche.ferrari-motor.lambo-ferrari enz.dit was wel exstra gaaf incl.de bijbehorende herrie.zandvoort in het klein. ook eens div. speedster mensen even gesproken zodat we van elkaar ook eens wisten wie nou eigenlijk wie is achter de forum namen.wel grappig. en op de terugweg samen opgereden met oranje speedy van speedster uit hardinxveld hopenlijk geen flitsers want het ging toch effe gauw tegen de 200km. tevens speelde het goede weer natuurlijk ook mee aan deze zondag.kortom een leuke zondagochtend en wat mij betreft zeker een volgende keer. :wink:
ps.nog effe geen foto's voorhanden op dit moment.

groet nico.
Laatst gewijzigd door metallic op 28 sep 2008 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik vond de middag eigenlijk gezelliger. Lekker eten en GOEDE koffie. :lol:
Volgende editie kunnen ze beter Cars & Slootwater noemen. :wink:
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Maik schreef: Wilbert, volgende keer witte sokken aan en petje op als je weer rondjes gaat doen :twisted: :twisted: :twisted: :P


:oops: :oops: ojee was het zo erg maikkie?
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Het was een interessante ochtend met weer eens andere auto's en een aantal bekenden (o.a. de zwarte Countach die ook altijd met MaartenMemorial meerijdt)

Leuk om ook 1 van de eerste (en zo te zien in vrijwel originele staat) RX7's weer eens te zien. Jaaaren geleden dat ik zo'n ding gezien had :)

R5 GT Turbo vond ik juist een leuke om te zien. Meesten zijn nu helaas al totaal weg-gerot. Zou aardig zijn als iemand nog een R5 Turbo-2 of zo ergens heeft staan met de midden-motor ;)

Zoals al door anderen opgemerkt was ik persoonlijk ook niet echt blij met het semi-'straatrace' gebeuren wat er werd gedaan. Bij andere auto-meets zijn burnouts en races juist ten strengste verboden omdat hier vaak de ellende door ontstaat (ongelukken of gewoon oom agent die het door-brieft naar de gemeente)

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Plaats reactie