Even voorstellen...

Stel jezelf en je auto voor.
speedstermr2
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 sep 2008 9:27
Locatie: Numansdorp
Contacteer:

Even voorstellen...

Bericht door speedstermr2 »

Hallo,

Ik heet Monique en ben sinds 22 Augustus in het bezit van een gele speedster. Ik was vorige maand bij cars en coffee en sprak een paar eigenaren van een speedster. M,n auto is al genoemd op het forum ik ben degene met vocht in de lampen. Hij is er nog niet uitgevallen. Rechts achter is weer een nieuwe geplaatst deze was pas 5 weken oud maar viel onder garantie. Linksvoor is nog met vocht. Ik had een brandend lampje dat continu bleef branden maar na een nieuwe lambda sensor is dit ook verholpen. De vorige eigenaar heeft er een Opel cup uitlaat in gezet en een sport cat en een ander spruitstuk. Je maakt wel vreemde dingen mee er worden geregeld foto,s van gemaakt dit is niet erg maar er waren ook een paar mannen die op de voorkant gingen zitten en die op de foto werden gezet. Deze auto heb ik partikulier gekocht maar de garantie is nog tot eind maart bij het Opelcentum Oosterhout. Ik heb altijd tweezitters gereden .Ik heb een Fiatx1/9 gehad en daarna drie Toyota,s Mr2. Heb met deze nooit problemen gehad zoals vocht in de lampen en dergelijke. Maar ja het maakt de Speedster niet minder leuk. Groetjes Monique en misschien tot ziens bij de volgende cars en coffee
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Grappig, dan zal dit wel diezelfde Speedster zijn waar ik in februari in heb proefgereden bij Opelcentrum. Toen nog zonder de luchthappertjes. :D
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
Nespress0
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 mei 2008 8:54
Locatie: NB

Bericht door Nespress0 »

dan heb ik daar ook nog in gereden.
grappig
speedstermr2
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 sep 2008 9:27
Locatie: Numansdorp
Contacteer:

Bericht door speedstermr2 »

Hoi
Herman ik gebruik de speedster voor dagelijks gebruik maar ik heb nog een mr2 in m,n bezit daar heb ik altijd met veel plezier in gereden maar ik pak toch snel de speedster als ik ergens heen ga. Wat betreft kosten valt het mee voor de mr2 betaal ik 45 euro per maand aan wegenbelasting en hij heeft pas een grote beurt gehad. Ik vind het eigenlijk zonde om deze weg te doen.Heb deze al 9 jaar in bezit en nooit grote kosten aan gehad. Groetjes Monique
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Haai,

Welkom hier! Wist wel dat je je uiteindelijk zou aanmelden. :yes:

Bij een volgende meeting zal ik wel wat meer tijd hebben om naar je auto te kijken. :oops: Er is bv. elke maand een vaste meetingin Soesterberg. Ik zie je daar vast wel een keer. :wink:
Afbeelding
speedstermr2
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 sep 2008 9:27
Locatie: Numansdorp
Contacteer:

Bericht door speedstermr2 »

Ha,
Dit is dus het laatste weekend van de maand gaat dit altijd door of alleen bij goed weer? Ik zou wel kunnen ik werk nl om het weekend. Zie wel of de leden zich aanmelden van te voren dadelijk ben ik daar alleen. :lol:
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Hey Monique,

Welkom hier en veel veilige kilometers toegewenst!
Zoals je ziet is de auto al wel bekend hier. Niet vreemd natuurlijk, want met een Speedster val je nu eenmaal wat meer op. Zeker bij de liefhebbers die zich o.a. op dit forum verzamelen. ;)

Greetz!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
speedstermr2
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 sep 2008 9:27
Locatie: Numansdorp
Contacteer:

Bericht door speedstermr2 »

Ha allen en nepressO wat is de reden dat jullie de speedster niet namen? Hopelijk geen slechte dingen. Hebben jullie enig idee hoeveel pk er bij is gekomen met de dingen die zijn gedaan. Op hogere toeren is hij wel snel maar onderin wel tam rij ook pas door als hij warm is. Gr Monique
Gebruikersavatar
Nespress0
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 mei 2008 8:54
Locatie: NB

Bericht door Nespress0 »

kreeg bij inruil niet voldoende terug.
maar heb nu dus nog een Celica in de aanbieding.
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Hoi Monique, welkom!

Welke MR2 heb je (gehad)? Ik vond het 2e model altijd wel mooi.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Dat had geen speciale redenen. Hij heeft weleens een nieuwe voorclam gehad dacht ik. Spuitwerk was niet super. Ook hier en daar een druipertje maar dat zouden ze weghalen. Wielen waren niet zo netjes, maar dat was het wel.
Toevallig bij v/d Kooi m'n huidige gezien. Ook die had al een keer een nieuwe voorclam gehad. Geen druipers maar ook daar was het geen 100 procent spuitwerk hoor. Beide auto's reden verder perfect. Opel gaf nog een jaar garantie en v/d Kooi maar 3 maanden. Aan de andere kant heb ik weinig tot geen moeite hoeven doen om de raamlijst zwart te laten spuiten en de wielen zwart te laten poedercoaten. Milltek einddemper zat er al op en nog wat goodies. En dan was ik nog iets goedkoper uit dan bij Opel Centrum. Wees blij dat ik toch net wat liever rood had. Anders had je nu wellicht een zilveren moeten kopen. :roll: :lol:

En rijdt nog maar een maandje door. Dan vind je hem over het hele toerengebied wat tam. :twisted:
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

he daar is ze dan
ik was je buurman op cars en coffee

welkom op het forum


groeten michael
speedstermr2
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 sep 2008 9:27
Locatie: Numansdorp
Contacteer:

Bericht door speedstermr2 »

Ha

De eerste mr2 was een mooie zwarte uit 1989. Ik heb deze ingeruild bij een dealer en kocht een rode uit 1990. Zag na een paar jaar een gele bij een dealer in Waddinxveen staan uit 1995. Ik vind het een fijne auto en hij rijdt heel goed maar je kunt hem niet vergelijken met een speedster. Gr
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Monique,

ook ik heb je auto bekeken op cars and coffee en wat mij opviel waren je stoelen.
Bekleed met geel leder cq skai! in de kleur van de auto.
Wanneer je de binnenkanten van de Turbo side intakes matzwart spuit ziet het er wat netter uit.

Als je interesse hebt wil ik wel een keer je koplamp opnieuw kitten zodat deze niet meer lek is en daardoor weer apk waardig.
Plaats reactie