Vrijwillige bijdrage aan deze site?

Heb je een idee gooi het in de groep.
Gebruikersavatar
M-speed
Actief lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 25 mei 2008 19:57

Bericht door M-speed »

wat we ook kunnen doen :idea: even bij meneer (kab)wouter bos aanbellen

of tie toevallig ook niet een beetje centjes voor ons heeft :wink:
YvoTuk
Mega lid
Berichten: 733
Lid geworden op: 09 jul 2005 7:19
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Als Mark aangeeft dat het forum betaald moet worden door de leden denk ik dat ie mans genoeg is om dat zelf aan te geven.

Ik zie / spreek / mail hem genoeg om te denken dat als ie van mening is dat er geld moet komen voor sponsoring dat ie me dat echt wel zal vragen.

Voor alle duidelijkheid (en uiteraard zal in ieder geval één persoon dit volslagen verkeerd uitleggen). Het feit dat we vanaf het prille begin een club als Seloc financieel bijstaan is niet per definitie voor het bannertje. Als Lotusofiel kan ik het alleen maar waarderen dat (goede) clubs ontstaan. Ik krijg minimaal een keer per maand een bedelmail van mij compleet onduidelijke clubs die dus zo de prullenmand ingaan. Als ik het idee heb dat een club iets bijdraagt (en dat is dus niet uitsluitend aan mijn knip) wil ik praten. Als de club er alleen is om de 'directie' te spekken ben ik er vooraf al klaar mee.

Overigens... ik heb Marc destijds netjes gevraagd of hij er bezwaar tegen had dat ik die banner onder mijn posts plakte.

Sterker.. ik ben van mening dat mensen moeten begrijpen wie ik ben. Dus dat ze zelf ook begrijpen dat ik inderdaad best iets zou willen verkopen. Dat schept duidelijkheid zeg maar.
Dat ik niet altijd iets wil verkopen maar een serieus / eerlijk advies wil geven is dan mijn probleem.

Desaltnieteplus denk ik dat ik wel mag zeggen dat ik een beetje Lotusofiel ben en dus ook graag meepraat over alles Lotus. Daarnaast ben ik van mening ben dat een beetje (gratis) :yawn: al dan niet technisch advies hoort bij boven genoemde 'aandoening'.
Afbeelding
YvoTuk
Mega lid
Berichten: 733
Lid geworden op: 09 jul 2005 7:19
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

M-speed schreef:wat we ook kunnen doen :idea: even bij meneer (kab)wouter bos aanbellen

of tie toevallig ook niet een beetje centjes voor ons heeft :wink:
Geen probleem, als je jezelf als bank bij de kvk laat registreren mag je meedelen :lol:
Afbeelding
ohjeetje..
Actief lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
Locatie: Huizen

Bericht door ohjeetje.. »

YvoTuk schreef:.
Dat ik niet altijd iets wil verkopen maar een serieus / eerlijk advies wil geven is dan mijn probleem.
Desaltnieteplus denk ik dat ik wel mag zeggen dat ik een beetje Lotusofiel ben en dus ook graag meepraat over alles Lotus. Daarnaast ben ik van mening ben dat een beetje (gratis) :yawn: al dan niet technisch advies hoort bij boven genoemde 'aandoening'.



Passie is alles. Oud of jong. Laat de zijkerds gewoon achter je.

Groeten,


Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Plaats reactie